Pages

6 Ağustos 2013 Salı

Kanbağı 3 - Mavi Büyü / Richelle Mead


    Kitabı bulup, alana kadar canım çıktı. Kitap bitince de canım çıktı. Bir kitap beni ancak bu kadar mahvedebilirdi. Richelle Mead kesinlikle benim azrailim. Kadın, Adrian Ivashkov karakteriyle beni yerle bir edebilir...
"Beni kandırma. Şeye dayanamadığımı biliyorsun..." "Bana mı ?" Dergiyi işaret ettim." Bulmacalara. "
Kanbağı serisinin 3.kitabı Mavi Büyü, yurtdışında Şubat ayında çıkmasına rağmen bizde ancak çıktı ve sonunda okudum. Kitabı okumadan önce yorumları okumuştum. "Eh, bu sefer ayvayı yedim." dedim. Ki daha bu başlangıçmış. Kanbağı'nın 4.kitabı, Vampir Akademisi'nin Kan Sözü kitabının etkilerini oluşturacak cinstenmiş. (Kan Sözü, tüm doğal afetlerden daha büyük yıkım getirmişti okuyuculara.)
"Sen onun kadar kayıp vaka değilsin. Yani Rose konusunda, onun Rus bir gardiyana olan destansı aşkını aşmak zorundaydım. Oysa seninle tek sorunumuz türlerimiz arasındaki birkaç yüzyıllık önyargılar. Benim için çocuk oyuncağı!"

Hazır aklımdayken kitabın konusundan bahsedeyim ; Mavi Büyü, Altın Zambak'ın devamı niteliğinde. Olaylar kaldığı yerden devam ediyor. Adrian, reddedilince Sydney'den uzak durmaya devam eder. Jill ise Adrian'la aralarında ruh bağı olduğu için olan bitenlerden haberi vardır ve o da Sydney'e karşı biraz tavırlıdır. Eddie ve Angeline ise ilişkilerine aynen devam ediyordur. Buraya kadar her şey normal.
" Biliyorsun normal şartlar altında beni yatak odasına davet etmen günümü aydınlatırdı."
Ama bir gece, Bayan Terwilliger (Sydney'in okuldaki tarih hocası ve aynı zaman da kadın büyücü/cadı) tarafından uyandırılan Sydney yepyeni bir olaya adım atar.  [Sydney bir simyacı fakat büyü de yapabiliyor. Bayan Terwilliger bunu öğrenince onun peşini bırakmamış ve Altın Zambak'ta iyice eğitmeye başlamıştı. Her ne kadar bu hoşuna gitmese de Sydney'de büyücülük eğitimine Adrian dışında herkesten gizleyerek yapmaya devam eder.] Bayan Terwilliger'ın aradığı gece ise bir yer belirleme büyüsü yapmıştır. Çünkü Bayan Terwilliger'ın kız kardeşi Veronica kötü işlerin peşindedir. Genç kalmak için genç büyücü kızların canını almaya devam ediyordur. Ama ilerleyen bölümlerde olayların daha karışık olduğu anlaşılır.
" Merak etme. " diye mırıldandı. " Elbise kalacak. " " Ah bu kararı sen mi vereceksin ?" " Evet." "... Bazen ,son noktaya ulaşmadan önce, yolda biraz oyalanmaya değer. "
Kitaptaki bir diğer entresan konu ise yine Altın Zambak'ta karşılaştığımız Işık Savaşçıları topluluğu. Bu Savaşçılar, Strigoileri öldürmeye çalışan bir gruptur. Hatta bu yüzden Sonya Karp'ın başı belaya girmişti. Simyacılar Sydney'i de işin içine katıp bir şekilde halletmeyi başarmıştı ama bu kitapta gördüğümüz gibi işler hiçte öyle gibi değildir. Savaşçılar sadece Strigoileri değil Moroileri de hedefleri haline getirmiştir. Sydney bu durumda eskiden simyacı olan ama şimdi kendi hayatını özgürce yaşayan Marcus'u bulmaya gider. Marcus, yanağındaki simyacı dövmeyi kırarak kendini özgür bırakmıştır. Yanaklarındaki o simyacı dövmeler bir tür mühür gibi bir şey. Sydney'de bir simyacı olmasına rağmen vampirleri benimsemiştir ve o da bu işin içine katılır. Sonrasında işler fena kızışıyor. Ki kitabın sonunda Richelle bombanın ipini çekmiş bile. Bizi 4.kitapta patlamaya hazır bir bombayla karşı karşıya bırakmış. :D
4.Kitabın Kapağı
Adrian hafifçe kıkırdayıp bileğimden yakaladı ve elimi çekip yatak örtüsüne yapıştırdı. " Seni yavaşlatanın ben olacağım aklımın ucundan geçmezdi. "
Bu heyecan dolu olaylar dışından gelelim Adrian'la Sydney durumuna... Yazar daha ilk sayfalar da öyle bir şey yapmış ki "Heyo, işte budur. Bayılıyorum bu kadına." dedim. Sonya Karp'ın düğününe giderken Adrian'la Sydney aynı uçakta karşılaşırlar.(Minik Not: Sonya'nın düğünü sayesinde kısacıkta olsa Rose ve Dimitri'yle karşılaşıyoruz. Ve Rose'un baş belası ve bir o kadar eğlenceli olan babası Abe'yi de gördük. Abe'in Türk olduğunu söylemiş miydim ?) Sonrasında konuşmamaları mümkün değil zaten. Adrian, Sydney'den sinyaller alınca hele hiç peşini bırakmaz. Ivashkov'u neden sevdiğimi bir kere daha anladım.:D Özellikle bu kitapta Adrian'ı sık sık görüyoruz. Sydney'le ayrılmaz ikili oluyorlar. Her konuda Sydney'e yardımcı olup, yanında bitiyor. Eh,bu da yakınlaşmalarını sağlıyor. Her ne kadar Sydney içinden "O bir vampir.Onunla birlikte olamam." deyip beni çıldırtsa da kızı da anlıyorum. Simyacılar, vampirlere karşı katı davranıyorlar. O da böyle görerek büyüdüğü için elinde olmadan uzak durmaya çalışıyor.Hadi ama... Kim Ivashkov'a karşı koyabilir ki ?!
" Seninle öpüşmekle yola gelmek sayılmaz. " Bana uzun ve imalı bir bakış attı. " Öpüşmekle kalmadığımızı hatırlatırım Bayan Hızlı Öğrenen. "
Hemde ne yakınlaşmalar... Okurken şekilden şekile girdim. :D Ah bir de bizimkiler başlarına ufak bir bela alıyorlar. Sydney, Bayan Terwilliger'ın yapmasını istediği büyüyü yapıyor ve karşısına küçük bir ejderha çıkıyor. Bir koruma büyüsü aslında. Bu ejderha gözlerini açar açmaz kimi görürse ona bağlı kalıyor. Ve bilin bakalım bu ejderha ilk kimleri gördü ? :D Evet, Adrian'la Sydney'i şuan anne-babası olarak görüyormuş. Kahkahalardan okuyamamıştım o bölümü.
" Dur bir dakika. Sen şimdi bana ilişkimizin kaderini on beş yaşındaki bir kızın tavsiyelerinin, tek gözlü bir Chihuahua eğitmenin palavralarını ve seni gümüş çatal bıçak takımlarının üzerinde öpmemin mi değiştirdiğini söylüyorsun ?" " Evet aynen öyle diyorum. " " Vay canına. Bende senin kalbini kazanmak zor sanırdım. "
Pekala, bu seriye ilk başladığım zamanlar Sydney'e gerçekten gıcık oluyordum. Özellikle Adrian'la yakın oldukları için. Fakat bu kitapta Sydney'i daha çok sevmeye başladım. Ki zaten onda da bazı değişiklikler vardı. Daha hareketli, cesaretli ve hırslıydı. Hatta okurken bazı yerlerde "Sydney'le ortak yönlerimiz varmış." bile dedim. O yüzden sinir krizine girmedim, kitabı duvara fırlatmadım, okurken somurtmadım. Tam tersi her seferinde sırıttım. :D  Eh kitabın sonlarına doğru birazcık somurtsam da kitap harikaydı ! Richelle'ye gidip sarılasım geldi, böyle bir seri yazdığı için. Kitap dolu doluydu. Hiçbir yerde sıkılmadım, tam tersine acaip eğlendim. Bitirmemek için her gün gıdım gıdım okumaya çalıştım ama elbette bitii. :(
" Palton hala bende. " "Sende kalsın. Başka paltolarımda var." "Palm Springste yün bir palto ne işime yarar ?" "Geceleri üzerine örter beni düşünürsün." "Bana romantik laflar etmemeye söz vermiştin." "Bunun neresi romantik ? Ben sadece bir öneride bulundum. O palto kalındır insanı sıcak tutar diye söyledim. Neden ağzımdan çıkan her lafta başka bir anlam arıyorsun ?" "Öyle bir şey yapmadığımı sen de biliyorsun. " "Inan bana Sage, bazen mahkemeden senin için uzaklaştırma emri çıkarttırmayı bile düşünüyorum. " "Adrian!"
Ve kitabın sonunda, her ne kadar inkar edip, aklındakileri dile getirmemeye çalışsa da Sydney'de Adrian'a karşılık verir. Bizimkiler mutlu mesut bir gün geçirdikten sonra Sydney, kaldığı yurda geri döndüğünde bir sürprizle karşılaşır. Bu sürpriz, Adrian'la olan ilişkisini, Simyacıların planını ortaya çıkarırken yaptığı yasak işleri ve büyücülükteki eğitimini tehlikeye sokabilir. Umarım, gelecek kitapta yazar öldürücü vuruşlar yapmaz. Yoksa bu sefer bana kalp dayanmaz. :D Kitap sonrasında Adrian Şarkısı olarak nitelendirdiğim Give Your Heart a Break ve In Real Life , Hold Up şarkılarını dinledim. Şarkıların sözleriyle Ivashkov uyumluluğu bu kadar olur. :D
" Emin misin ? Çünkü aklıma bir sürü sevgi sözcüğü geldi. Elmalı turtam. Çikolatalı pastam. Akide şekerim. " " Neden hepsi yüksek kalorili yiyecek isimlerinden oluşuyor ? Hem hiç romantik değiller. " "Ne dememi tercih edersin ? Kereviz sapım mı ? Doğrusu bu da bende sıcak duygular uyandırmıyor. "
Öhöm, evet şimdilik bu kadar. Kasım'a kadar Ivashkov'a elveda... o.o
Son bir alıntı ; Belki dolgulu sütyen de alabilirsin. " Çabucak göğüslerime baktı. " Aslında gerek yok. Ama mutlaka topuklu giy. "
" Adrian!"

Sevgiler, öpücükler ; Jane

18 yorum:

  1. Kocam 8 yıllık evlilikten sonra başka bir kadınla birlikte olmam için beni terk etti, bir iş gezisine gitti ve ailesiyle birlikte olmak için tekrar eve dönmek istemedi, Güçlü bir büyü olan Dr Ajayi ile karşılaştığımda yardım aradım teker. Ona durumumu anlattım ve kocamın diğer kadın tarafından büyülendiği ortaya çıktı bu yüzden evi unuttu, Dr Ajayi bir büyü yaptı ve kocam esaretten kurtuldu ve eve döndüğü için mutluyum 3 yıllık ayrılıktan sonra, herhangi bir yardıma ihtiyacınız olursa, whatsapp / Viber: +2347084887094 veya E-posta: drajayi1990@gmail.com üzerinden Dr Ajayi ile iletişime geçmekten çekinmeyin.

    YanıtlaSil
  2. Evliliğimi kurtardığı için güçlü DR WALE hakkında tanıklık etmek istiyorum. Evliliğimi melodik ve pürüzsüz hale getirdiğim için ne kadar minnettar olduğumu insanlara göstermekte ve anlatmakta zorlanmayan birkaç kişiden biri olmalıyım. Kocamla evliliğim konusunda daha olumlu olmaya çalışıyorum, sanki sonsuza kadar sürdü. Başka bir bayan kocamı benden aldı ve ikisi de yer değiştirdi. Ağladım ve geri dönmesini aradım ama aramalarıma cevap vermeyi ve mesajlarıma cevap vermeyi reddetti. Arkadaşım beni, kocamı haftalar içinde geri getiren çok güçlü bir aşk büyüsü yapmama yardım eden DR WALE adında güçlü bir büyü yapan kişiyle tanıştırdı. DR WALE'in güçlü aşk büyüsü yüzünden kocam beni af dilemek için aradığında şaşırdım ve şaşırdım. Herhangi bir Evlilik veya İlişki sorununuz varsa, aşağıdaki yollarla DR WALE ile İletişime Geçmeyi unutmayın. Onu arayabilir veya WhatsApp/Viber ile doğrudan yazabilirsiniz: +2347054019402 VEYA E-posta:
    drwalespellhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. ETKİLİ VE GÜÇLÜ AŞK BÜYÜSÜ KULLANICI DR WALE
    Beş (5) yıllık evliliğin ardından, sırf başka bir kadın ona büyü yaptığı ve beni ve çocuğu acı çekmeye terk ettiği için kocam tarafından reddedildim. Bir gün internette okurken, bu WHATSAPP +2347054019502'deki bu büyü tekerinin bir kadının kocasını geri kazanmasına nasıl yardım ettiğine dair bir yazı gördüm ve ona WHATSAPP'ına bir yanıt verdim ve bana bir kadının kocama büyü yaptığını söyledi ve bana yardım edeceğini ve birkaç gün sonra kocamı geri alacağımı söyledi. Ona inandım ve bugün hepinize bu büyücünün sevgilileri geri getirme gücüne sahip olduğunu bildirmekten mutluluk duyuyorum. çünkü artık kocamla mutluyum. DR WALE için teşekkürler. Ona WhatsApp/Viber Numarasından ulaşın: +2347054019402 veya E.mail: drwalespellhome@gmail.com Teşekkürler DR WALE. Tanrılarınız sizi her zaman iyiliğiniz için ödüllendirsin.

    YanıtlaSil
  4. Herkese iyi günler, eski kocamı nasıl geri aldığımla ilgili bu güzel haberi tüm dünyaya yaymak için buradayım. Her şey, kocamın beni başka bir kadınla, kadının büyücü olduğunu bilmeden aldatmasıyla başladı, kadının kocama yaptığı büyü, kocamın bana ve çocuklara karşı hislerini değiştirmesine neden oldu ve beş yıllık evliliğimizi bozdu. Bekar bir anne olmanın sancıları yüzünden kafam karışmıştı ve strese girmiştim, bu yüzden bir arkadaşımı aradım ve ona evlilikteki zorluklarımı anlattım, o bana DR WALE adlı bu büyük güçlü büyücü ile iletişime geçmem için talimat verdi ve yönlendirdi, talimat vermesinin ana nedeni DR WALE ile iletişime geçmemin nedeni, son zamanlarda internette bazı kişilerin güçlü büyü yapan DR WALE hakkında yazdığı bazı tanıklıkları okumasıydı ve çok memnun kaldım ve ondan mükemmel bir iş çıkaran yardım aramaya karar verdim. kocama büyü yaparak ve diğer kadının güçlerini kullanarak, onun bana geri dönmesini ve af dilemesini sağladım. Yaptığı iyi işlerden dolayı adını internette yayınlamaktan vazgeçmeyeceğim. Evlilik sorunu, boşanma sorunları, sevgilisini kaybetmiş veya ilişkiyle ilgili sorunları olan herkes için WhatsApp/Viber: +2347054019402 veya E-posta: drwalespellhome@gmail.com ile iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Daiva adında bir bayanın ifadesine rastladığımda evliliğimde cehennem yaşıyordum. Adamı onu onlarsız başka bir kadın için terk ettiği için ilişkisini Dr Ajayi adında bir büyücünün yardımıyla nasıl kurtarabildiğini anlattı. herhangi bir önemli yanlış anlaşılma var ama ataları tarafından kutsanan büyü uygulayıcısı Dr Ajayi, büyü yapma gücüne yardım etti ve adamı başına ne geldiğini bilmediğini söyleyerek geri döndü, ben de neredeyse benzer bir durumla karşılaşıyordum çünkü kocam bunu yapmak istiyordu boşanma davası açtım ama dağılmış bir yuva istemiyorum çünkü 15 yıldır birlikteyiz Daiva'nın ifadesini okuduktan sonra büyü uygulayıcısı Dr Ajayi ile temasa geçtim ve durumumu ona anlattım, bana yapılması gereken bazı şeyleri söyledi ve Büyüden bir hafta sonra talimatlarını yerine getirdim, kocam bana ve çocuklara yaşattığı acılardan dolayı üzgün olduğunu, hepimizin yanında olacağına söz verdiğini ve o zamandan beri barış içinde yaşadığımızı söyledi. Benimkine benzer bir sorununuz varsa veya hayatınızda herhangi bir sorun varsa, ister iş, ister okul, ister sağlıkla ilgili sorunlar olsun, büyü yapan Dr. Ajayi ile iletişime geçin, işi %101 garantilidir. E-posta: drajayi1990@gmail.com Viber veya Whatsapp: +2347084887094

    YanıtlaSil
  6. Adamınız aniden boşanmak istediğini mi söyledi ve siz ikinizin ailede hala sevginin olduğu zamana geri dönmenizi mi istiyorsunuz? O halde artık arama yapmayın çünkü harika büyücü Dr. Ajayi tam size göre. Mesleğim gereği bankacıyım, 7 yıllık evliliğim çöktüğünde bu gerçekten kalbimi kırdı ve hatta işimi bile etkiledi çünkü sürekli düşünüyordum ve konsantre olamamıştım. Kocamı gerçekten seviyorum ve yaklaşık 5 ay ayrı yaşadıktan sonra onu geri kazanmanın yollarını arıyorum. Büyük büyücü Dr. Ajayi'nin yardımıyla iş terfisi alabildiğini söyleyen bir adamın ifadesine rastladım, bu yüzden onunla iletişime geçtim ve ona ulaştım, ona evlilik sorunlarını anlattım ve o da bana işlerin düzeleceğine dair güvence verdi. benim için iyileş ama amacıma ulaşmak için yapılması gereken bazı şeyleri söyledim, onun talimatlarını yerine getirdim ve bugün kocamla yeniden mutlu bir şekilde yaşıyorum, o gerçekten harika bir adam ve tanrıları tarafından kutsanmış. Her türlü yaşam sorunu için Dr. Ajayi ile Viber veya WhatsApp numarasından iletişime geçin: +2347084887094 veya E-posta: drajayi1990@gmail.com, onunla tanıştığınıza pişman olmayacaksınız.

    YanıtlaSil
  7. Aylarca süren ayrılık ve yalnızlıktan sonra eski sevgilimi bana geri getirerek hayatımda yaptığı büyük manevi dualar için Dr Ajayi adlı büyük bir büyü uygulayıcısına büyük bir teşekkür etmek istiyorum. Bununla, insanları kalp kırıklıklarından kurtarmak ve aynı zamanda her ilişki sorununa çözüm bulmamıza yardımcı olmak için bu dünyaya gönderildiğinize inanıyorum. Aranızda bir ilişki sorunu yaşayanlar için neden Dr Ajayi ile iletişime geçmiyorsunuz, burası iş eksikliği ve terfiler, bağlama ve evlilik büyüleri, boşanma ve çekicilik büyüleri de dahil olmak üzere tüm sorunlarınızı çözebileceğiniz en iyi yer. iyi şanslar ve loto büyüleri, doğurganlık ve hamilelik büyülerinin yanı sıra iş başarısı ve müşteri artışı, davaların kazanılması ve çok daha fazlası. onunla E-posta yoluyla iletişime geçin: drajayi1990@gmail.com veya whatsapp +2347084887094 ile iletişime geçin

    YanıtlaSil
  8. Hepimizin hayatta farklı hikayeleri var. İnişler ve çıkışlar oldu ama 7 yıldır birlikte olduğumuz nişanlım ilişkimizi sonlandıralım dediğinde daha çok yıkıldım, o gün hissettiğim acıyı hayatımda yaşamadım. Neyi yanlış yaptığımı sordum ama yorgun olduğunu söyledi, 3 aylık ayrılığın ardından birçok insanın evlerinde huzuru ve sevgiyi yeniden tesis etmesine yardımcı olan büyü uygulayıcısı Dr Ajayi hakkında iyi şeyler söyleyen bir bayanın ifadesine rastladım. erkeğimi gerçekten seviyorum ve onun hayatıma geri dönmesini istiyorum, bu yüzden Dr Ajayi'ye ulaştım ve kendimi açıkladım, biraz danıştıktan sonra sorunun ne olduğu ve ilişkimi yeniden düzeltmek için ne yapmam gerektiği söylendi, benden istenenlerin hepsini yaptım ve sonra 72 Büyünün bitiminden birkaç saat sonra nişanlım benimle iletişime geçti ve artık mutlu bir evliliğimiz var. Gerçek bir büyücünün yardımına ihtiyacınız varsa Dr Ajayi'ye güvenebilirsiniz ve inanıyorum ki tekrar gülümsemek için bir nedeniniz olacak. Viber / Whatsapp ile iletişime geçin: +2347084887094 veya E-posta: drajayi1990@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Selamlar
    Yıllarca piyango oynadıktan sonra kazanmayı çok zor buluyorum, işler benim için çok zordu, bu yüzden bana yardımcı olan arkadaşımla bu konuyu tartışmaya karar verdim, o bana Dr. Ajayi ile yaşadığı deneyimi anlattı. onu başka bir eşle evlenmek üzere terk eden kocasını geri getirmesine yardım etti ve onu dört çocukla yalnız başına acı çekmeye bıraktı ayrıca bana Dr. Ajayi ile internette nasıl tanıştığını anlattı Onun hikayesini duyduğumda çok etkilendim bu yüzden ona yaşadığım kötü şansı anlattım Piyangoda Ve Dr. Ajayi ile yaptığım tüm seanslardan sonra beni Dr. Ajayi ile tanıştırdı, bir hafta sonra tekrar denemeye karar verdim Kendime inanamıyorum o kadar çok kazandığıma inanamadım Hepsi Dr. Ajayi sayesinde o harika bir adam ve hayatınızı rahatsız eden herhangi bir konuda manevi yardıma ihtiyacınız varsa, Whatsapp / Viber: +2347084887094 veya E-posta: drajayi1990@gmail.com üzerinden Dr Ajayi ile iletişime geçin ve inanıyorum ki bunu yaptığınız için mutlu olacaksınız.

    YanıtlaSil
  10. Yeni Yılınız Kutlu Olsun, bu yıl için kalbinize koyduğunuz her şeyi bulmanız için dua ediyorum 2024, Geçen yıl İlişkimde zor zamanlar geçiriyordum çünkü 3 yıllık Nişanlım bir sabah uyandı ve evden çıktığını ve artık evde olmadığını söyledi Bana olan aşkım, bu gerçekten kalbimi kırdı, geri dönmesi için diz çöküp yalvardım ama internette gezinirken Dr Ajayi ile tanışana kadar tüm yalvarışlarım boşa çıktı. İlişki sorunları yaşayan insanlara nasıl yardım ettiğini okudum, hatta bazıları aklınıza gelebilecek her türlü hastalığı tedavi etmek için şifalı bitkiler ürettiğinden bahsetti, bu benim onunla Whatsapp: +2347084887094 aracılığıyla iletişime geçmemi sağladı ve nişanlımla yaşadığım sorunu ona anlattı. Dr Ajayi bana nişanlımı önümüzdeki 3 gün içinde geri getirecek bir aşk töreni yapacağını ve bunu gerçekleştirmek için ne yapmam gerektiğini söyledi, tüm talimatları belirtildiği gibi takip ettim ve nişanlımın kapımı çalmasına şaşırdım. 4 ay boyunca yanıma almadıktan sonra. Herhangi bir ilişkiniz veya evlilik sorununuz varsa, yardım için güvenebileceğiniz kişi Dr Ajayi'dir.

    YanıtlaSil
  11. İyi günler, ataları tarafından hastalıkları şifalı bitkilerle tedavi etmek ve aynı zamanda parçalanmış evini onarmak için kutsanmış güçlü bir ruhani adam olan Dr. Ajayi ile karşılaşmamı okuyabilirsiniz. Dr. Ajayi ile tanıştım çünkü sevgili eşim boşanmamızı istiyor ve bu 12 yıllık bir aradan sonra. evlilik, biri 5 yaşında bir erkek ve 2 yaşında bir kız olmak üzere iki sevimli çocukla kutsandı, kızımızı evden aldı ve annesinin yanında kaldı ve ben ona eve geri dönmesi için yalvardım ama o reddetti, kafam gerçekten karışmıştı, bu yüzden yardım aradım Dr Ajayi'nin, 8 yıldır çocuksuz evli olan bir kadının kendi çocuğunu doğurmasına nasıl yardım ettiğini okuduğumda, Dr. Ajayi ile temasa geçtim, durumumu ona anlattı, benim hakkımda bazı bilgiler istedi ve ben de ona verdim. biraz istişarede bulundu ve bana ne yapılması gerektiğini söyledi ve ben de söyleneni yaptım, ben bunu yazarken eşim oturma odasında örgü örüyor. Gerçek bir ruhani adamın yardımına ihtiyacınız varsa Dr Ajayi son durağınızdır onunla Whatsapp / Viber üzerinden iletişime geçin: +2347084887094 veya E-posta: drajayi1990@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Bu aracı size hayatıma neşe ve mutluluğu geri getiren güçlü ve harika bir büyücüden bahsetmek için kullanmak istedim. Bu ifadeyi veriyorum çünkü çok mutluyum, Dr. Ajayi'ye yaptığı harika şey için teşekkür etmek istiyorum. Hayatımda, O, hayatıma mutluluğu geri getirdi, 3 yıllık sevgilim neredeyse evlenmek üzereyken işi bırakmaya karar verene kadar hayatım paramparça olana kadar büyü yapanlara hiç inanmadım. Eski bir arkadaşım beni internette Dr. Ajayi adında bir büyü uygulayıcısıyla tanıştırmadan önce 2 ay acı çektikten sonra, tekrar makul bir şey yapamayacak kadar duygusal olarak çökmüştüm, neredeyse deliriyordum, şiddete başvuruyordum ve her zaman mutsuzdum. 3 günden az bir sürede harikalar gördüm, sevgilim bana geri döndü ve hayatım tıpkı tamamlanmış bir bulmaca gibi geri geldi ve 1 ay sonra evlendik ve bu benim için rüya gibiydi çünkü onu sonsuza kadar kaybettiğimi sanıyordum . Bana yardım ettiğiniz için Dr Ajayi'ye teşekkür ederim, ama hepsinden önemlisi Dürüstlüğünüz ve Hızlı, Doğru Sonuçlarınız.

    E-POSTA: drajayi1990@gmail.com
    WHATSAPP HIM +2347084887094

    YanıtlaSil
  13. Kocam ve ben, hayatlarımıza yaptığı ilahi müdahaleden dolayı Dr. Ilekhojie'ye sonsuza kadar minnettar kalacağız. Eşimle birlikte Somali'den Kanada'ya kaçtık. Kanada'ya vardık ve hayat kolay değildi ve faturalarımızı ödemek için daha fazla paraya ihtiyacımız vardı. Eşim, bir piyango kazanma konusunda yardım almak için internette biraz araştırma yaptı ve iyi şans ritüeliyle piyango kazanan numaraları dağıtan Dr. Ilekhojie'ye ulaşmak için patronundan güvenilir tavsiyeler aldı. Hemen gerçekleştirmeyi kabul ettiğimiz süreç hakkında bizi bilgilendiren Dr Ilekhojie ile iletişime geçtik. İyi şans ritüeli tamamlandıktan sonra Hastane Araştırma Vakfı Ev piyangosundan bir bilet aldık ve Dr. Ilekhojie'nin açıkladığı rakamlarla talimat verdiği gibi oynadık. 2 gün içerisinde 3 yatak odalı bir daire ve 700.000$ nakit para kazandık. Hayatlarımız bir hafta içinde değişti ve Dr. Ilekhojie'nin talimatına göre, bu meblağın %30'u, terkedilmişlerin bakım masraflarını karşılamaya yardımcı olmak için yaşlıların bulunduğu herhangi bir huzurevine gönderildi. Kendisine ulaşıp neler olduğunu görebilirsiniz. +2348147400259 numaralı telefonu arayın/mesaj gönderin veya E-posta gönderin: gethelp05@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Büyük adam Dr Ajayi'nin ataları tarafından nasıl manevi güçle kutsandığını dünyayla paylaşmak istiyorum. 2 yıldır benden ayrılan kocamla evliliğimi yeniden birleştirmeme yardım etti, onu geri kazanmaya çalışıyordum ve neredeyse pes ediyordum ama Dr Ajayi beni yeniden gülümsetmeyi başardı. Dr Ajayi gerçek bir büyü uygulayıcısıdır; ayrıca Dr Ajayi'nin yardımıyla Eski sevgilinizi geri alabilir ve sonsuza kadar mutlu bir hayat yaşayabilirsiniz. İletişim E-postası: drajayi1990@gmail.com veya Whatsapp: +2347084887094

    YanıtlaSil
  15. Selamlar Dostlarım, 4 yıldır birlikte olduğumuz sevgilim beni başka bir erkek için terk ettiğinde o kadar bunalıma girdim ki, bana geri dönmesi için yalvarmaya çalıştım, reddetti ve artık bana karşı bir şeyler hissetmediğini söyledi. Birlikte yaşadıklarımızdan sonra, geçmişte paylaştığımız onca aşktan sonra üzgün bir adam oldum, onsuz hayatımı hayal bile edemezdim çünkü ona olan sevgim, bir gün bunu yaşarken herhangi bir nedenle takas edilemeyecek kadar paha biçilemezdi. İnternette DR AJAYI hakkında eski sevgilimi geri getirme gücüne sahip olduğuna dair bir yorum gördüm ve onunla iletişime geçerek kendim denemeye karar verdim ve hemen cevap verdim ve bana neler yaşadığımı anlattı ve bana anlattı. bana diğer adamın ona voodoo büyüsü yaptığını ve bu yüzden ona gösterdiğim ilgiye rağmen beni ona bıraktığını ve sevgilimi geri kazanmama yardım edeceğine ve aynı zamanda bana karşı koyamaması için ona ölü bir büyü yapmama yardım edeceğine söz verdi. gelecekte, üç günden kısa bir süre içinde adam sokakta kimliği belirsiz adamlar tarafından vuruldu ve beş gün içinde kız arkadaşım evimde işten dönmemi bekliyordu ve ben bunu yaptığımda özür dileyerek yalvarmaya başladı, o da özür diledi. başına ne geldiğini hiç bilmiyordum. Teşekkürler DR Ajayi, şimdi kız arkadaşımla mutluyum ve her şey yolunda gidiyor. Herhangi bir intikam büyüsü ve eski geri büyü için Dr Ajayi ile drajayi1990@gmail.com aracılığıyla iletişime geçin. Ayrıca +2347084887094 numaralı telefondan da Whatsapp'tan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  16. Kocamı bana geri getiren büyü uygulayıcısının muhteşem ifadesi. İki çocuklu, sevimli ve şefkatli bir kocayla mutlu bir evliliğim var. Yedi ay önce ailemde eşimle aramda çok büyük bir sorun yaşandı. o kadar korkunçtu ki, boşanmak için davayı mahkemeye taşıdı. bir daha asla benimle kalmak istemediğini ve artık beni sevmediğini söyledi. Böylece evden toparlandı ve bana ve çocuklarıma büyük acılar yaşattı. Çok yalvardıktan sonra onu geri almak için mümkün olan tüm yolları denedim ama hepsi işe yaramadı ve o kararını verdiğini ve beni bir daha asla görmek istemediğini doğruladı. Bir akşam işten dönerken eski bir arkadaşımla tanıştım ve eşime bu soruyu sordu. Ben de ona her şeyi anlattım, o da bana kocamı geri alabilmemin tek yolunun bir büyücüyü ziyaret etmek olduğunu söyledi çünkü o da sevgilisini geri kazanmak için bunu yapmıştı. Sonra onun tavsiyesine uydum ve bana DR WALE WhatsApp irtibatını verdi: +2347054019402. Hemen DR WALE'e bir WhatsApp mesajı gönderdim ve ona karşılaştığım tüm acıları ve sıkıntıları anlattım. DR WALE bana artık ağlamamamı ve zihnimi rahatlatmamı söyledi. DR WALE ile uzun uzun tartıştıktan sonra, büyüyü yapmak için gereken tüm malzeme ve eşyaların ödemesini yaptım ve büyüyü yapan kişi, kocamı bir hafta içinde geri alacağıma dair bana güvence verdi. Ne muhteşem bir ifade!! Bu yüzden benimle konuştu ve yapmam gereken her şeyi anlattı. Sonraki hafta, son yedi aydır beni aramayan kocamın geri geleceğini bildirmek için beni araması o kadar şaşırtıcıydı ki. Çok şaşırtıcı!! Böylece eve büyük bir sevgi ve neşeyle döndü, hatasından ve bana ve çocuklarıma yaşattığı acıdan dolayı özür diledi. O günden sonra ilişkimiz DR WALE'in yardımıyla eskisinden daha güçlü hale geldi. DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 veya E-posta ile iletişime geçmenizi tavsiye edeceğim: drwalespellhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Salutare prieteni, o mărturie minunată și uimitoare despre un mare vrăjitor pe care îmi place foarte mult să o împărtășesc. Să-mi recuperez soția este ceea ce mă așteptam mai puțin și nu mi-am putut imagina niciodată. Eu și soția mea suntem căsătoriți de cinci ani și trăim fericiți, dar dintr-o dată s-a schimbat complet și s-a îndepărtat de mine și nu am știut niciodată ce se întâmplă, am încercat să o întreb, dar ea a refuzat să-mi spună ce se întâmplă. problema este, și pe măsură ce timpul a trecut ea a căutat să divorțeze. Eram atât de îngrijorat și confuz și am făcut tot posibilul să o recuperez, dar nu a fost ușor, am crezut că s-a pierdut orice speranță și, în timpul căutării mele de ieșire, un prieten de-al meu care a avut o problemă similară mi-a spus despre un mare vrăjitor numit DR WALE, care l-a ajutat să-și recapete și soția. Nu am crezut niciodată în vrăjile în toată viața mea sau în magie, pentru că nu m-am gândit că va funcționa, dar am încercat să-i dau acestui om o șansă și, spre cea mai mare surpriză, a făcut o vrajă asupra mea, dar astăzi suntem din nou împreună într-o casă minunată. cu trei copii frumoși. Suntem din nou fericiți împreună și folosesc această ocazie pentru a spune oricui trece printr-o situație similară să-l contacteze pe WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Dr. Ige Ajayi sayesinde piyango oyunları benim için bir alışkanlık gibi. Bir büyücünün büyü yapıp insanlara doğru piyangoyu kazandıracak numarayı verebileceğine ve onların gerçekten de piyango oyununu kazanacaklarına inanmıyordum. Bugün hayatım bir tanıklıktır çünkü Dr. Ige Ajayi'nin yardımıyla piyango rakamlarından 59.000.000 milyon dolar kazandım. Dr. Ige Ajayi ile temasa geçtim. WhatsApp aracılığıyla piyango kazanma konusunda yardım için: +2348130035939, kazanan numaramı ortaya çıkarabilmesi için bana bir büyü yapılması gerektiğini söyledi, büyüyü yapmak için gerekli şartları sağladım ve büyüyü yaptıktan sonra piyango numaralarını verdi ve oynayıp 39.500.000 dolar kazandığım bir site, bu adama nasıl teşekkür edebilirim? Onun büyüsü gerçektir, O Dünyadaki bir Tanrıdır ve yardıma ihtiyacı olan herkese piyangoyu kazanmasını tavsiye ediyorum. Onunla WhatsApp: +2348130035939 veya e-posta yoluyla iletişime geçin: drgeajayi@gmail.com

    Ferdinand.

    YanıtlaSil