Pages

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Ding Ding : Yazın Sonunda İzlenilmesi Gereken Filmler !


    Artık Ağustos'un sonuna geldik. Minnacık yaz tatilimiz bu senede jet hızıyla geçti.Şahsen ben hiçbir şey anlamadım. Zaten sınavdı,sonuçlarıydı yok tercihleriydi derken ömrümden ömür gitti ve başa döndüm tekrardan. Bu işkencelerden kurtulmak için yine aynı şeylere başvurdum : Filmler ! Beni 2-3 saatlikte olsa bu zalim,sıkıcı dünyadan kurtardılar.Eh, izlediğim mükemmel filmleri blog'da paylaşmayacağımda nerde paylaşacağım ? Film severlere, yazın sonunda, tatillerinin son tatmalık günlerinde izlemesi için bir kaç film öneriyorum. Umarım, benim izlerken yaşadığım zevki, heyecanı, mutluluğu ve sabırsızlığı sizlerde yaşarsınız. :D Hadi bakalım, işte başlıyoruz !
Avatar : (Animasyon,Fantastik,Aksiyon,Macera) Vizyona ilk girdiği zamanlar çok konuşulmuştu ama nedense gidip,izleyesim gelmemişti.Bir gün TV'de görünce bir bakayım dedim. Ve filme bayıldım. Beni çok etkilemişti. Gerek konusu gerek karakterler arasındaki bağ. Gerçekten çok etkilenmiştim. Aradan uzun zaman geçti. Tekrardan izlemeyi planlıyorum. Şu "çok konuşulan" Avatar'ı izlemeyenler, filme gömülsün ! 
Titanik : ( Dram,Romantik) Sanırım hayatım boyunca sayısız defa izlediğim ve her izlediğimde aynı tepkileri verip, aynı heyecanla izlediğim tek film. Kendimi bildim bileli bu filmi izliyorum. Hatta ilk izlediğim film bile diyebilirim. Bir hayalim vardı. Titanik'i sinemada izlemek. Sağolsunlar geçen sene sinemada tekrar vizyona girdi. Ayılıp, bayılarak sinema salonuna girdiğimi hatırlarım. Efsane filmi, buraya yazmak komik durdu aslında.İzlemeyen var mı ki Rose'la Jack'in aşkını ?
Açlık Oyunları : (Aksiyon,Dram,Gerilim,Gizem,Romantik,Gençlik) Pekala,kitabından sonra filminden hiç memnun kalmamıştım. O yönetmene ve senaristlere ne kadar sövdüm hatırlamıyorum.Özellikle yönetmene... Ama geçen gün TV'de tekrar izleyince sevdim gibi. Eh işin içinde Jennifer Lawrence var. Liam Hemsworth'den bahsetmiyorum bile. Ama ilk kitabını okuyun derim.
Aşçı Fare : (Animasyon,Komedi) Kardeşimin zoruyla sinemada izlediğim bir animasyon filmdi. Film çıkışında zaten animasyon delisi olmuştum. Çok çok eğlenceli ve anlamlı bir filmdi. Bayılıyorum böyle animasyonlara !
Aşk Yemini : (Dram,Romantik) Channing Tatum'u filmin kadrosunda görünce balıklama atlamıştım. Az,gözlerimi doldurmadı bu film... Çok güzel bir aşk hikayesi, kıskançlığın tavan yarattığı bir sevgi... Rachel McAdams zaten sevdiğim oyunculardan biri. Ne diyeyim, "ağlama sendromundaysanız" izleyin derim.
Pamuk Prenses ve Avcı : (Aksiyon,Macera,Dram,Fantastik) Çocukken okuduğumuz masallar, artık bu dönemde karanlık yönlerini göstermeye başlıyor. Bunlardan biri de şu çok meşhur Pamuk Prenses hikayesi... Kristen Stewart için filme gitmiştim. Çokta memnun kaldım. Chris Hemsworth sevdalısı oldum. Sam Clafflin aşığı oldum. :D Çok güzel fantastik bir filmdi. Masal kahramanlarını bir de karanlık yönleriyle izleyin derim.
Sokak Dansı Serisi - Step Up 1|2|3|4 : (Dram,Müzikal,Gençlik,Romantik) Bu serinin her filmini izlediğimde içimde bir dans aşkı doğuyor. Böyle sanki doğuştan dans uzmanıymışım gibi bir havalara girmeler falan... Sizi allak bullak eden filmler bunlar. Bu seriye bayılıyorum. Hem filmdeki oyuncularına hemde filmde çalan müziklere... İlk filmi çok seviyorum çünkü Channing Tatum var. İkinci film favorim çünkü müthiş dans gösterileri var. Üçüncü ve dördüncü filmleri salyalalarım akarak izledim çünkü baş erkek karakterler bir taş ! İzleyin, görün, uçuşa geçin. :D
Koruyucu Meleğim : (Dram,Romantik) Bu filmi çoook sempatik bir arkadaşım önermişti. O deli kız sayesinde bu filmi izledim. Beni çok etkilemişti. Çok güzeldi konusu. Anlatacak kelime bulamıyorum,izleyin ve görün,anlayın.
Oyuncak Hikayesi Serisi 1|2|3 : (Animasyon,Komedi,Fantastik) Çocukluğumun animasyon filmlerine merhaba deyin. Eminim bunu da izlemeyen pek yoktur ama bu listeye eklemek istedim. Yoksa içim rahat olmazdı. Milyon defa izlesemde bıkmam. Ve evet, çoğu kişi gibi son filmde bende hüzünlendim. Ve yine evet, bazen oyuncaklarımın canlanmasını falan bekledim. Çocukluk aklı işte... :D
Not : Seni Seviyorum : (Dram,Romantik) Gerard Butler, ben bu filmdeyim derde izlemez miyim ? Onu her zaman romantik-komediler de izleyince bu filmde beni mahvetti. Ağlamamak için habire gözlerimi kırpmak zorunda kaldım. Oyunculuğu insanı şekilden şekile sokabiliyor. Birden gözlerim dolarken bir yandan da sırıttım. Çok güzel bir filmdi.
Thor : (Fantastik,Macera,Aksiyon,) Dolu dolu bir fantastik filmdi. Chris Hemsworth'a el sallayın. Bu filmde ne kadar yetenekli ve çekici olduğunu kanıtlamış. Süper bir filmdi. Devam filmini izlemek için sabırsızlanıyorum. Natalie Portman'ı unutmayalım. Bu filmde kendilerini daha çok sevdim.
Tavuklar Firarda : (Animasyon Komedi) Küçükken okulda izlediğim bir animasyon filmdi. O kadar aklımda kalıcı kalmış ki yıllar sonra tekrar izledim. Çok eğlenceli bir animasyon filmleri arayanlara öneririm.
New York Çeteleri : (Dram,Suç,Tarih) Bir yaz Leonardo DiCaprio filmlerine takmıştım. Bunu da rastgele görüp,izlemiştim. Hoş, Leo'yu izlemekten filme pek odaklanamamıştım. Şaka bir yana nedense film beni bazı yönleriyle çok etkilemişti. Ama biraz ağır film gibi. Leo severler izlesin. Tarih meraklıları varsa da izlesin derim. Bir daha bu filmi izler miyim ? Evet. Çünkü dediğim gibi bazı yerlerde beni etkilemişti. :D 
Bu kadar uzun süre nasıl hayatta kalabildim biliyor musun?
Bunca yıl?
Korku.
Korkunç gösteriler sahneleyerek…
Biri benden çalarsa, ellerini keserim.
Beni rencide ederse, dilini keserim.
Bana kafa tutarsa, kafasını kesip bir mızrağa geçiririm.
Ve sokaklardaki herkes görebilsin diye olabildiğince yükseğe kaldırırım.
İşlerin yolunda gitmesini sağlayan budur: korku
Dengesiz Jane'den şimdilik bu kadar. Yarın Kemikler Şehri yorumumda görüşmek üzere ! Ya filmi yerden yere vuracağım ya da göklere taşıyacağım. Orta yolu yok gibi. (Çünkü göz bebeğim dediğim kitap serimin ilk filmi. Bir kitap kurdunun, o filmi izlemesi demek... Deprem etkisi yaratabilir.)

Sevgiler,öpücükler ; Jane

2 yorum:

  1. Dr Ajayi'nin benim için yaptıklarına tanıklık etmek için buradayım, ancak bunun bir deneme yapmadan işe yarayacağına asla inanmam Ben kocamla 10 yıldır evliyim ve hamile kalamıyorum, Tanrı'ya yalvarıyorum bana bir kader yardımcısı göndermesi için sadık bir güne kadar en iyi arkadaşım eve beni ziyarete geldi Doğum yapamadığım için kocamı benden alacak bir tılsımla geldiğini hiç bilmiyordum Kocam artık evde kalmıyor Benimle ev o her zaman en iyi arkadaşımla Ağlıyordum ve evliliğimi geri istiyorum Bu yüzden yardım için internete girdim orası Dr Ajayi'nin benim sorunumla karşı karşıya kalan insanlara yardım etmek için yaptığı harika şeyleri burada okudum, bu yüzden Dr. Ajayi ve ben Dr Ajayi tarafından verilen talimatları takip ederek yaklaşık bir hafta sonra kocam eve geldi af dileyerek eve geldi onu affettim şimdi mutlu bir şekilde ayrılıyoruz en çok da on yıllık hamilelikten sonra şimdi hamileyim Hepsi bana yardım eden Dr Ajayi'ye teşekkürler. Whatsapp üzerinden Dr Ajayi ile iletişime geçin: +2347084887094 veya E-posta: drajayi1990@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Herkese iyi günler, Dr Ajayi adında bir büyü ustasıyla yaşadığım deneyimi paylaşmak istiyorum, o çok güçlü bir adam, ataları tarafından farklı yaşam sorunları olan insanlara yardım etmek için kutsanmış, hayatımın en kötü evresini yaşıyordum çünkü kocam birdenbire boşanmak istediğini söyledi, nerede hata yaptığımı sordum ama cevap vermedi onun yerine evden taşındı bu çok garipti bu yüzden yardım arıyorum o zaman Dr Ajayi ile tanıştım. çevrimiçi yazımda, durumumu ona biraz danıştıktan sonra açıkladım, kocamın sekreteriyle birlikte çalıştığını ve onun büyüsüne kapıldığını öğrendim, büyük büyü ustası bana ne yapmam gerektiğini söyledi ve ben de onun talimatlarına uydum. Bugün, gururlu bir kadınım çünkü kocam evde benimle ve ikinci çocuğumuzu bekliyoruz, büyü yapan Dr Ajayi sayesinde, herhangi bir sorun için bir büyü tekerinin yardımına ihtiyacınız varsa Dr Ajayi haklı mükemmel ve güvenilir bir sonuç için kişi. Viber veya WhatsApp numarası ile iletişime geçin: +2347084887094 veya E-posta: drajayi1990@gmail.com

    YanıtlaSil