Pages

10 Ağustos 2013 Cumartesi

Ding Ding : Yazın İzlenilmesi Gereken Filmler Vol 2 !


  Film önerileriyle ilgili yazıma aynen devam ediyorum. Artık Ağustos ayındayız. Biz öğrencilerin, tatilimizin bitmesine az kaldı. Son, değerli, boş zamanlarımızı iyi değerlendirmek adına bir kaç film daha önerisi yapıyorum. :D "Her şeyi" not ettiğim sihirli defterimden özellikle bayılarak izlediğim ve her fırsatta tekrar tekrar izlediğim filmleri ön plana çıkardım. Umarım beğenirsiniz. Yine her kategoriden film var. Tatilinizin tadını çıkarın. 2-3 saatlikte olsa şu fani dünyadan kopun ve Hollywood hayal dünyasına hücum yapın !

X-Men Serisi (Bilim-Kurgu,Macera,Aksiyon | Öncellikle aksiyon seviyorsanız, gözü kapalı izleyin derim. Ki eminim hemen hemen herkes X-Men serisini duymuştur. Marvell'in ünlü yapımlarından biri. Seri 3 filmden oluşuyor. Arka arkaya izleyince tadından yenmez bu film. :D Hugh Jackman hayranı olmamı sağlamıştı. Filmi izlerken dikkatli olun. Macera-Aksiyon tavan yaptığında sizde uçuşa geçiyorsunuz. )
"Ya köle olacağız ya hükmedeceğiz."
Bad Teacher - Kötü Öğretmen (Komedi | Justin Timberlake var. Daha ne diyeyim ? Cameron Diaz ise ekstra sos katmış filme. Jason Segel ise mest etmişti beni. :D Müthiş eğlenceliydi. Yazımı renklendiren bir film olmuştu. )
Fired Up - Ateşli Gençlik (Komedi-Gençlik | Bu filme BAYILIYORUM! Nasıl ve nereden keşfedip, izledim hiç mi hiç hatırlamıyorum. Ama filmi izledikten sonra kendime gelememiştim. Acaip eğlenceli ve insanı dünyadan koparan bir filmdi. Şimdi böyle yazınca tekrar izleyesim geldi. Yaz bitmeden bu filme kapılın. Filmdeki gençlerle eğlenceye doyun derim. )

Abduction - Kaçış ( Aksiyon-Dram-Gizem | İşin içinde Taylor Lautner olunca filme balıklama atlamıştım. Film bittiğinde nefes nefese kaldım. Müthiş aksiyon vardı. Böyle hareketli filmlere takıntım var. Lily Collins ve Lautner süper oynamış. Ve konusu çok etkileyiciydi. Mutlaka izlenmeli. Sayısız izlemişimdir bu filmi.)
Gece ve Gündüz ( Aksiyon-Komedi | Aksiyonun Kral'ı kim deseler işaret parmağımla ilk Tom Cruise'ı gösteririm.Zaten filmi izleme sebebim de o. Cameron Diaz yine bu filmde ekstra,güzel sos olmuş. :D Filmde aksiyon tavan yaparken bir yandan da kahkaha atabiliyorsunuz.)
Sinyora Enrica ile İtalyan Olmak ( Dram-Komedi | Eski Türk filmleri dışında kolay kolay Türk yapımı filmler izlemem. Ama bu filmi bir gece yarısı TV'de görmüştüm. Oyuncular tanıdık ama işin içinde İtalyanlar da vardı. Birden konusu dikkatimi çekti ve en başından sonuna kadar izledim.Ve gerçekten çok ama çok etkilendim. Sanırım bu yaz bitmeden tekrardan izleyeceğim. Kesinlikle, izleyin derim.)

Kelebek Etkisi Serisi ( Bilim Kurgu-Macera-Aksiyon-Gizem-Gerilim | Bu filmde ne ararsanız var. Baya küçükken izlemiştim filmi. O kadar etkisinde kalmışım ki yıllar sonra tekrar bulup izlemiştim. Eh, işin içinde Ashton Kutcher olunca filme gömüldüm resmen. Gerçekten etkileyici bir filmdi.)
Yılbaşı Gecesi ( Romantik-Komedi | Filmi sinemada izlemiştim. Çünkü orada izlemeye değer bir filmdi. Katherine Heigl, Josh Duhamel, Zac Efron, Ashton Kutcher, Halle Berry ve Bon Jovi filmde yer alıyordu desem... Ağzımın suyu aktı filmi izlerken. Kurgusu zaten müthişti. Özellikle filmin sonunda kamera arkasından bir kaç görüntü vardı. Hala açıp o videoyu izlerim. :D Eğlencenin dibine vurmak isteyenlere öneririm.)
Thirteen -13 ( Biyografi-Dram | Açıkçası filmi Nikki Reed oynadığı için izledim. Filmi izledikten sonra ona olan sevgim ve saygım daha çok arttı. Konusu zaten hem aileleri hemde günümüz gençleri etkileyecek tarzdaydı. O yüzden baya etkilenmiştim. Bence herkesin izlemesi gereken bir film. "Sorunlu Gençleri" çok iyi anlatan bir filmdi.)

Killers ( Romantik-Komedi-Aksiyon | İşin içinde Katherine Heigl ve Ashton Kutcher olunca kendimi filmde buldum. Beklentilerimin üstünde bir filmdi. Bir diğer süper ikilim oldular. Zaten bu tarz filmler ikisine de çok yakışıyor. Romantik-Komedi dendi mi Katherine Heigl baş yıldızım zaten. :D)
Catch That Kid - Yakala Şu Kızı (Aksiyon-Komedi-Macera | Bu filmi milyon defa izlemişimdir,diyebilirim. Gerçekten abartmıyorum. İlk, Kristen Stewart var diye izledim. Sonrasında film acaip hoşuma gitti. Karşıma nerde çıksa izlemeye başladım. Repliklerinden, sahne bölümlerine kadar ezberimde olsa da izlemeye hala bayılıyorum. :D )
In Time - Zamana Karşı (Bilim Kurgu-Gerilim-Aksiyon | Filmde dört isim sizi zaten filme davet ediyor ; Justin Timerlake,Amanda Seyfried, Matt Bomer ve Alex Pettyfer. Bu dört isme gerçekten bayılıyorum. Ama filmden bahsetmek gerekirse... Hani bazen bir şey izler ya da okursunuz ve "keşke daha önce benim aklıma gelseydi,bunu daha önce nasıl düşünemedim" diye bir pişmanlık hissedersiniz ya... İşte bu film o etkiyi bende yarattı. Konusu acaip hoşuma gitti. Hayal gücümde neymiş dedim. Kurgusu dışında oyuncular mükemmeldi. En kısa zamanda, acilen izleyin diyorum. ) - Son olarak en anlamlı filmden en anlamlı replikler... En çok bu filmden replik koydum çünkü buna değer. :D
Sevgiler,öpücükler ; Jane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder