Pages

12 Temmuz 2013 Cuma

Gece Evi Serisi 10 - Saklanmış / PC-Kristin Cast


IŞIĞIN OLDUĞU YERDE KARANLIK SAKLANAMAZ.

Gece Evi serisiyle yaşlandım diyebilirim. Seriyi ilk,liseye başladığım zaman okumaya başlamıştım. Ve liseden mezun oldum hala okuyorum...

Serinin 10.kitabı olan Saklanmış'ı yaklaşık 8 aydır elimde tutup,okumuyordum. Çünkü Anne-Kız yazarlar serinin her bir kitabını birer yıl aralarda çıkarmayı gelenek haline getirdiler. Bende okuduğum kitabı unuttuğum için,seri final olana kadar tüm kitapların çıkmasını bekleyecektim ama işler planladığım gibi gitmedi. Ve kendimi tekrardan Gece Evi'nde buldum...
Kitabı ilk okumaya başladığımda sanki evime geri dönmüşüm gibi hissettim. Koca bir 4 yıl boyunca seriyi aralıksız okudum. Bu kadar sevmem normal. Fakat yazarlar artık sonlara geldikçe hayal güçleri sönmüş gibi. Bu kitapta,diğer kitaplarından aldığım tatı alamadım. Ben ki kitapları bir haftadan fazla bekletmeden bitiren biriyim, Saklanmış'ı yaklaşık 10 günde bitirdim.

Eğer seriyi bilmiyorsanız ve okumadıysanız bu yazının devamını okumadan önce ilk bunu okumanızı tavsiye ederim ; Gece Evi Serisinin Tanıtım Yazısı


Bu kitabın konusuna gelirsek... Seriyi okuyanlar bilir, Zoey ve Çember grubunun başı derttedir. Her zamanki gibi. Çünkü Karanlık'la iş birliği kuran Neferet iş başındadır. Karanlık'la yaratılan canavar Aurox, aslında içindeki benliği yani Zoey'in eski sevgilisi ve hala çok sevdiği arkadaşı Heath ortaya çıkmaya başlamıştır. Eskiden Çember'in baş belası ve düşmanı olan Kalona ise bağlılık yemini ile bizimkilerin kurtarıcısı olur. Gece Evi'nde Kırmızı Çaylak vampirlerin sorunları yetmiyormuş gibi Zoey'in büyükannesini Neferet kaçırır. İşte bundan sonra macera ve heyecan başlar. Bu yüzden kitabın sonlarına doğru nefessiz okudum diyebilirim. 
Ve yazarlar bu kitapta oldukça değişimler yaratmışlar onu anladım. Çember'den biri olan Erin, Kırmızı Çaylak - ve bizimkilerin de düşmanı sayılan- Dallas'la yakınlaşıp,grubu terketmiştir. Onun elementini -suyu- Erik Night tarafından işaretlenen yeni gelen Kırmızı Çaylak Shaylin üstlenmiştir. Ki ben buna memnun oldum. Erin'i zaten sevmiyordum. :P 


Bu kitapta sevdiğim bir diğer şey Zoey'in FRINGE'ı izlemesi. Çünkü Fringe,benim favori dizilerimden biri ! Kitaptaki bölümde diziden bahsedilince resmen kitabın içine sokuldum. :D Anne-Kız işini biliyor. True Blood ve Titanik'ten bahsetmeleri de kocaman bir artı puan yarattı bende. 

Onun dışında Heath'i okumayı özlemişim. Umarım seri sonunda onu 'normal' bir şekilde görürüz. :D

İtiraf etmeliyim ki kitabın sonu çok merak uyandırıcı bir şekilde bitti. Kasım'da çıkacak olan 11.kitabı beklemeye koyuldum. Artık sonlara yaklaşıyoruz. Neferet bence artık yok olmalı,diyeceğim ama Neferet'in sırlarını asıl şimdi öğreneceğiz gibi. Bu seri sayesinde şunu çok iyi anladım ki kimse göründüğü gibi olamıyor. İyiler,kötü olurken kötülerde iyi olabiliyor. Tek gereken şeyler güven ve şans.

Şans sizin yanınızda olsun.

Sevgiler,öpücükler ; Jane

2 yorum:

  1. acaba kitabın bi kopyasını yollayabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  2. acaba kitabın bi kopyasını yollayabilirmisiniz

    YanıtlaSil