Pages

19 Haziran 2013 Çarşamba

Sevimli Canavarlar - Monsters / 2001 Animasyon




   


Gelmiş geçmiş en iyi animasyon filmi olarak Sevimli Canavarlar'ı gösterebilirim.Disney yapımcılığından ve Oyuncak Hikayesi yaratıcısından çıkmış bir animasyon film nasıl kötü olabilir ki ? 2001 yılında vizyona girmiş olmasına rağmen hala sıkça izlediğim bir filmdir.Eğlenceli,komik,macera dolu bir animasyon.
  Animasyon delisi olarak,filmi ilk TV'de izlemiştim.O kadar çok hoşuma gitmişti ki arka arkaya kaç kere izlediğimi hatırlamıyorum.Tembel kardeşime de izlettirerek, onayı aldıysam...herkes bu filmi sever diyorum.

Bir canavarlar dünyası düşünün...Kendilerine ait bir yerde yaşıyorlar ve enerji toplamak için insanların korkularından besleniyorlar.Her gün bir çocuğun odasına gidip onu korkutuyorlar ve enerji almış oluyorlar.Ne kadar çok çığlık o kadar çok enerji. Gerçekte kötü niyetli olmayan canavar Sully, bir gün yanlışlıkla küçük bir kızı da Canavarlar Dünyası'na getiriyor.En yakın arkadaşı,tek gözlü Mike başta olmak üzere tüm canavarlar dehşete kapılıyorlar.İnsanları korkutuyorlar ama canavarlar,onları baş düşmanı olarak görüyorlar.Bu yüzden ortalık fena karışıyor.



 İlk başta Sully, tek gözlü arkadaşı Mike'la minik kızı saklamaya çalışıyorlar ama yaramaz kızımız yerinde durmuyor.En sonunda bizimkiler,minik kızı evine götürebilmek için binbir türlü maceraya atılıyorlar.Eminim izlerken çok eğleneceksiniz. 90 dakika boyunca gerçek hayattan soyutlanmış gibiydim.Bol kahkaha bazen biraz hüzün ve sınırsız macera !










   Veee bu haberi duyunca şahsen ben resmen havalara uçtum. Serinin 2.filmi 21 Haziran'da vizyona giriyor ! Bu sefer bizimkiler üniversitede.Kim bilir bu filmde hangi maceralara atılacaklar. :D

Sevgiler,öpücükler ; Jane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder