Pages

16 Mayıs 2013 Perşembe

Kitap Yorumu : Lux 2 - Oniks / Jennifer L. Armentrout


          Aman Tanrım !!! Az önce kitabı bitirdim ve tüm tırnaklarımı kemirdim ! Yazarı görsem boğazlayabilirim.Bir kitabın sonu bu kadar mı merak edici bir şekilde biter ? 3.kitabın sinyallerini gayet açık vermiş ama...İnsan meraktan çatlar.Şahsen ben bittiğine inanamadım.Okurken tam şoktaydım,sayfayı bi çevirdim devamı yok ! Yazarın teşekkür yazısı falan var.Bonus bölüm olarak muhteşem bir bölümü Daemon'ın gözünden anlatmış ama devamı yok !!! O an deprem olsa,evi sel bassa ruhum duymazdı.Çünkü devamını gerçekten çok merak ediyorum.Burda nasıl bittiğini anlatmak isterdim.Böylece biraz olsun rahatlardım ama hayır.En kötü huyumda, çok zor spoiler veririm. :D Okuyun,görün,çıldırın benim gibi.(Muhahahah-Adrian Ivashkov gülüşü.)


     Mızmızlanmayı bırakırsam ve genel olarak kitaba yorum yapmaya gelirsek...Çok çok güzeldi.Gerçekten.İlk kitaba göre enfesti.Tadı damağımda kaldı dedirtecek kadar hemde.Yazarın diline gayet çabuk alıştım.Eh birde kitap karakterlerini sevip,benimseyince gerisi lay lay lom. Kitabı okurken bir çok yeri işaretledim.Bunun nedenise ise ; Daemon Black !!! Bu kitapta o asi öküz gitmiş yerine aşık bir oğlan gelmiş sanki.Bu değişime alışmakta çok kolay olmadı.Sonuçta Daemon'ın dalga geçmesine,ukala cevaplar vermesine alışkınım.Birden aşık bülbüle dönünce "Aow neler oluyor böyle?" dedim.Ama bu Daemon'a bayıldım.Hani böyle okurken "Acaba gerçekten böyle birileri var mı ?" diye düşünmeden edemedim.Kitap kurtların en büyük sorgulamasıda budur zaten.Etkilendiği her karakter üzerinde büyük bir iz bırakır ve etrafındaki insanlardan da aynı beklentiler içinde olur.Ve o beklentilerinin karşılığını alamayınca koca bir hayal kırıklığına uğrayıp tekrardan kitaplarına gömülürler.Çünkü aradıkları muazzam yaşam hayal dünyalarında saklıdır. Benimde yaptığım bu. Gerçeklerle yüzleşmek istemediğim zaman hoppp kitabın kapağını açıp,o inanılmaz güzel hayal dünyalara saklanıyorum. Ve Oniks'i okurkende böyle oldu.O yüzden bu kitap şuan benim için çok değerli gözümde.Gerek Daemon'ın etkisi gerek Katy'le aramızdaki benzerlikler kitaba bağlılığımı arttırdı.


Kitap için sonsuz yorum yapabilirim ama tek söyleyebileceğim ilk kitaptan kat kat daha güzel,esprili,romantik,şaşırtıcı ve aksiyonluydu.Okurken hayal etmesi biraz zor oldu benim için.Uzaylılar ve şu ışık gibi değişik yetenekleri ,zorlayıcı geldi ama okudukça insan alışıyor.Ve bir ara "Acaba Uzaylı mı olsam?" dedim ama burnumu oynatarak Uzaylı olunmuyor maalesef. :D 
Kesinlikle okunmaya değer bir seri,kitap.İlk 2 kitap böyle ise diğer kitapları düşünemiyorum.Yazar hayal gücünün sınırlarını zorluyor ve ortaya inanılmaz sonuçlar doğuyor.Bundan çok memnunum.Bu kadar neşeli (?) yorumumdan sonra minnacık kitabın konusuna değiniyim ; Kitap,ilk kitabın bittiği yerden devam ediyor.Daemon,Katy'den vazgeçmiyor ve peşini bırakmıyor.Ama Katy'nin emin olamadığı şeyler var elbette.Sonra okula yeni bir çocuk geliyor : Blake ! Evet biraz klasik konu gibi duruyor."Okula yeni bir çocuk gelir ve bütün kızların gözü üstündedir.Ama o sadece baş karakterdeki kıza abayı yakar.Olaylar gelişir ve sevgili olurlar..." tarzında değil bu sefer.İşin içinde Daemon olursa,Blake nasıl bir çekicilik sağlayabilir ki ! Ama Blake'de ne marifetler varmış görünce şaşırdım doğrusu.Bu yetmezmiş gibi Luxenların düşmanları Arumlardan daha beter bir sorun ortaya çıkar : Savunma Dairesi. Bu grup,Luxenları arada yoklayıp,ne var ne yok bakan tipler ama göründükleri kadar saf değillermiş.Neler neler yapıyorlarmış da haberimiz yokmuş.Bizimkilerin başlarına büyük bir bela oluyorlar tabii.Olaylar bunlarla da bitmiyor.Geçmişte olan olaylar tekrardan ortaya çıkıyor ve bu Daemon-Dee için oldukça zor bir durum.Hele Daemon'ın en hassas bağı bile diyebiliriz.Çok merak ediyorsanız hemen söyleyeyim : Kitabı alın,okuyun. :D Dediğim gibi spoiler yok! Ve kitap Daemon'ın hassas bağı ile bitiyor.Nasıl da işkenceli değil mi ?
Evet,benim diyeceklerim bu kadar.Eğer sizi teşvik ettiysem bu seriyi okumaya,devam edin.Çünkü gerçekten pişman olmayacaksınız.Boşuna parmaklarım klavye üzerinde dans etmiyor. :D 


Son olarak.DEX yayınlarına aşık olduğumu söylemiş miydim ? Çünkü 3.kitap OPAL çevirideymiş ! Şansa bakın.Demek ki gelecek kitabı çok beklemeyeceğim.Umarım seriye başlarsınız ve bol bol bu seri hakkında konuşmalar yaparız.

Koca bir not : Yazar her kitabın sonunda Daemon'ın gözünden anlattığı Bonus Bölümler paylaşıyor.Ve bu kitabın bonus bölümü...harikaydı ! Daemon'ın düşüncelerini okumak kadar zevkli bir şey var mı bilemiyorum.Evet bunu yazdım çünkü merakınız daha çok artsın diye. :D

Sevgiler,öpücükler ; Jane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder