Pages

17 Mayıs 2013 Cuma

Kitap Alıntıları : Lux 1 - Obsidiyen



Kitaplardan her zaman alıntılar okumayı severim.Hele ki o kitabı okumadıysam benim için bir fırsat olur.Çünkü her alıntı,kitabın ilgi çekmesini sağlar.Ve bende Obsidiyen'i okumanızı istediğim için biraz heyecan yaratmaya karar verdim.En en en favorim olan bölümün bir kısmını burda yayınlamaya karar verdim.

Okuduktan sonra karar sizin. :D

Gözleri hala üzerimdeyken sırasını öne doğru yatırıp daha da yaklaştı. "Tahmin et bakalım,ne yaptım?"
"Ne ?"
"Blog'una baktım."
Ah.Tanrım.Bebeğim.Yüce İsa.Nasıl bulmuştu? Bir dakika.Önemli olan bulmuş olmasıydı.Blog'um artık Google'da çıkıyor muydu ? Bu muhteşemdi işte. "Yine beni takip ediyorsun,anlıyorum.Yasaklama emri çıkarmama gerek var mı ?"
"Rüyanda görürsün Kedicik." Pişmiş kelle gibi sırıttı. "Ah,bekle,rüyalarında zaten başroldeyim, değil mi ?"
Gözlerimi devirdim. "Kabuslarımda,Daemon.Kabuslarımda."



Kitap yorumum için : Kitap Önerisi : Obsidiyen | Lux 1 - Jennifer L. Armentrout

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder