Pages

6 Kasım 2013 Çarşamba

Film Önerileri : Jane'in Yerine de İzleyin !


 Uzun zamandır film önerisi yapmıyordum. Hazır boş zamanım var, bunu blog'da değerlendireyim dedim. :D Bu aralar kendime bile ayıracak zamanım olmadığı için ne bir şey okuyabiliyorum ne de izleyebiliyorum. (Supernatural ve The Walking Dead hariç tabii.) O yüzden size önereceğim filmleri benim yerime de izleyin, kahkaha atın, ağlayın, hüzünlenin, eğlenin ve gerilimi yaşayın. :D Film önerileri de bekliyorum. Bazen ne izleyeceğimi şaşırıyorum. İzlenecek milyon film var ! 

Charlie'nin Çikolata Fabrikası : Aile, Komedi, Macera / Sanırım bıkmadan izleyeceğim filmlerden biri. Ki eminim çoğu kişi izlemiştir ya da adını duymuştur. Romandan uyarlama olan film, hem öğretici hemde eğlenceli. Kesinlikle izlemenizi öneririm. Johnny Deep kaçmaz ! :D 

Magic Mike : Komedi / Bu film yakışıklılarla dolup taşıyor diyebilirim. Matt Bomer, Channing Tatum ve Alex Pettyfer var desem..? O yüzden filmin konusuna bakmadan direk balıklama atlamıştım. Imm, eh biraz "ateş" bastıran bir filmdi. Ona göre izleyin. Hatta ilk fragmanı izleyip, ona göre filme giriş yapın. :D Benim için sorun olmadı çünkü ben bu yakışıklıların mimiklerine bakmaktan filme odaklanamadım bile !

Brave : Animasyon, Fantastik, Macera, Komedi / Bir ara animasyon izleme krizlerim tutmuştu,yine. O sırada izlemiştim Brave'i. Ki çok memnun kalmıştım. Her animasyonda olduğu gibi bunda da ders verici bir yönü vardı. Disney'in yaptığı bir animasyon kötü olabilir mi ? Olmaz, elbette. Animasyon krizi tutanlara ilaç gibi gelecek.

Kızım ve Ben : Aile, Komedi / Yazın, annemle TV'de rastgele film ararken karşımıza bu çıkmıştı. Alman yapımı bir komedi filmi. O kadar güzeldi ki... Sonra bir kaç kere daha sıkılmadan izledim. Bir baba-kızın yaşamını izleyin. Küçük kız çocuklarının çılgınlıklarını ve ne yapacağını bilemeyen babaları izlemek ayrı bir keyif veriyor. :D 

Umut Işığım : Romantik, Komedi, Drama / Filmde Jennifer Lawrence ve Bradley Cooper var. Kaçırır mıyım hiç ? Kitabı olmasına rağmen ilk filmi izledim. Gerçekten "izleyen" bir kişi, filmi anlayacak ve çok etkilenecek eminim. Çok derin ve ağır bir konusu varmış gibi görünebilir ama hayır. Günlük yaşamda karşımıza çıkan bir olay olmadığı için garip gelebilir. Ama ben hem anladım hemde çok etkilendim. En kısa zamanda tekrar izleneceklerim arasında.

Up / Yukarı Bak : Animasyon, Dram / Bu filmi o kadar çok duymuştum ki, TV'de görünce tüm işlerimi bırakıp, izlemeye başladım. Tanrım ! Çok güzel ve anlamlı bir filmdi. Animasyon olmasına rağmen ağlatacaktı beni. İzlemenizi öneririm.

Repo Men / Hacizciler : Suç, Aksiyon /  Bu filmde, TV'de rastgele görüp, izlediğim çoğu filmlerden biri. Çok değişik ve etkileyici bir konusu, kurgusu ve sahneleri vardı. O yüzden baya etkilendim ve bayıldım ! Bir ara tekrardan izleyip, her şeyi yerine oturtmam lazım. :D Entrasan bir şeyler arıyorsanız, önerim bu filmdir.

Kelebeğin Rüyası : Biyografi, Dram / Çok uzun bir zamandan sonra, sinemada izlediğim bir Türk yapımı filmi. Ki eminim biliyorsunuzdur. Yakın zamanda da adı sıkça gündeme geldi. Oscar'da aday adayı olmuş ya da olacakmış sanırım. Bir edebiyat sever olarak ve konusu ilgimi çekti ve sinemada izledim. Çok güzeldi ya. Oyunculardan tutun, kurgusuna kadar her şey çok güzeldi. Kesinlikle izleyin derim. Edebiyatımızın değerini anlayın. :D

Sevgiler, öpücükler ; Jane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder