Pages

30 Haziran 2017 Cuma

Yabancı Dizi Önerileri: Genius ve Westworld


Merhabalar

Bu yıl Jane dizilere doymuyordu. Sürekli birini bitirip birine başlıyordu. 😏 Gençler cidden kendimi aştım. Eskisinden beter olmaya başladım. Dizi izlemeye başladım mı hayattan kopuyorum. Erasmus yaparken bile yarım bıraktığım tüm dizilerin yeni sezonlarına yetişmiştim. Siz düşünün gerisini...

Bu dönem de okul zamanı birkaç yeni diziye başladım. Eh bir de yaş ilerledikçe (22'yi doldurmak üzereyim çok da yaşlı değilim yahu) insanın ilgi alanları değişiyor ya da genişliyor. Ne hikmetse bende ikisi de oluyor. Hem değişiyor hem aynı kalıyor hem de genişliyor. Hal böyle olunca değişik kurgulu diziler izlemeye başladım.

Bunlardan biri Genius. Diziye aniden başladım. Konusuna bakmadım sadece Albert Einstein'in hayatını anlatacağını biliyordum. National Geographic'in yayımladığı 10 bölümlük bir diziydi. Her sezon başka ünlü insanların hayatlarını anlatacaklarmış. İlk sezon açılışı çok güzeldi bence. Albert Einstein'in ismini hep duyuyoruz. Kafasına elma düşerek yer çekimini bulan ünlü bir bilim insanı. Peki özel hayatı? Bilinmeyen yönleri? Ünlü olurken yaşadığı olaylar? Hepsini bu dizide bulabilirsiniz. Ben büyük bir merakla izledim. Ve cidden çok kaliteli bir dizi olmuş. Oyuncu seçimleri bile harikaydı. Böyle ilgi çekici değişik kurgulu dizi arıyorsanız kesinlikle Genius'ı öneririm. Ki zaten kültürel açıdan da size çok şey katıyor. 2.sezonu sabırsızlıkla bekliyorum efenim. 👯

Bir diğeri ise cidden beyin yakan bir dizi: Westworld. Bu diziyi Polonya'dayken duydum. İki arkadaşım izleyip, sohbetini yapıyorlardı. Gram bir şey anlamıyordum. Sonra dizi sezon finaline girdi. Tüm bölümler hazır olunca bir izleyeyim dedim. O da ne? Meğersem benim delisi olduğum
Lost ve Fringe'in yapımcısının yeni projesiymiş. J.J. Abrams candır. 💙 Hoş

 son bölüme kadar kurguyu toparlayamadım. İşin içinde ileri düzeyde robotlar var. Resmen insanlardan ayırt edilemiyorlar ve bu robotlar için ayrı bir dünya da yaratmışlar. Westworld (Batı Dünyası) İnsan görünümlü son sürüm bu robotlar orada belirli bir kurguya göre yaşıyorlar. Yani aslında bir nevi Yaratıcı ve yanında çalışanlar senaryo yazıp onlara göre rol veriyorlar. Ama bir süre sonra iş kontrolünden çıkıyor. Spoiler vermeyeceğim ama son bölümden sonra böyle donup kaldım. "O neydi kız!?" 😲 Yani anlayacağınız şu an 2018'i en sabırsızlıkla bekleyenlerden biriyim. Ve diziye alıştım. Kesinlikle de öneriyorum. Sadece izlerken sabırlı olun. Öyle kolay lokma bir dizi değil. Sindire sindire izleyin. Günde iki bölümden fazlasını kaldıramayabilirsiniz. Beyin yakar. 😖

Şimdilik dizi maratonum böyle. Önerilerinizi elbette beklerim. Siz de önerdiklerimi izlerseniz gelin muhabbetini yapalım. Şu hayatta en zevk aldığım şeylerden biri de bu. Sanki çevremdeki insanlarmış gibi dizideki karakterlerin dedikodularını yapmaya bayılıyorum. 😂

Kocaman sevgiler, öpücükler: Jane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder