Pages

8 Ocak 2019 Salı

Netflix ve İzlediklerim

Selamlar
Uzun zamandır aklımda olan yazıyı sonunda klavyem aracılığıyla sizlere de sunuyorum.
Netflix'i duymayan kalmamıştır diye umuyorum. Çünkü son zamanlarda adeta onsuz yapamaz oldum. Keşke bize bu kadar geç gelmeseydi dedim. Keşke orijinalindeki tüm içerikler bizde de olsa dedim. Dedim de dedim ve 2018 Mayıs itibariyle Netflix'e üye oldum. Her ay çatır çatır 27,99 TL ödeyerek hayatımı daha da renklendirir oldum.
Eskiden devam ettiğim bir dizinin sezon bölümlerini bitirmeden diğer diziye geçememe gibi garip bir huyum vardı. Sonra baktım ki diziler saçmalıyor ve zamanımı yiyor ehhh yeter dedim. Çoğu diziyi yarım bıraktım ve bu aralar karşıma ne çıkarsa izliyorum. Allah'ın sevgili kuluyum sanırım hep de güzel şeylere denk geliyorum. *-* 
Netflix'e üye olmamın en büyük sebebi aslında dizilerin İngilizce alt yazı seçenekleri olmasıydı. Son birkaç aydır dizilerimi böyle izliyorum. Baya yararını gördüm. (Tabii bazen oyuncuların hareketlerini kaçırıyorum ama olsun.) Sırf bu yüzden bile Netflix'i önerebilirim.
Sonracığıma, bazı diziler sadece Netflix'e ait olduğu için diğer dizi sitelerinde bulmanız giderek zorlaşıyor. Bir de bazı şeyler cidden sadece Netflix'te yayınlanıyor. Örneğin Taylor Swift'in Reputation Konser videosu gibi... 
Artıları kadar eksileri de var Netflix'in. Çevirileri kötü. Bazı dizilerin sezonları çook geç ekleniyor. Ya da Amerika'nın Netflix'inde yayınlanan Friends, bizim Netflix'te yer almıyor. Neden? Koca bir soru işareti...
Gel gelelim izliyor muyum? İzliyorum. Deli gibi. Para verince daha da izler oluyorsunuz. :) 
Bu yazıda şu ana kadar neler izlediğimden bahsedeceğim. Çok sevdiğim bir dizi olduğunda onu ayrı olarak yazıyorum ama artık o kadar üşengecim ki paylaşımlarımı Instagram'dan anlık yapıyorum. Geçen biri "Dark'ı blog'da bulamadım, yazmadın mı?" diye sorana kadar bunu fark etmemiştim. Oysaki Dark'ı da çok sevmiştim.
Neyse. Aşağıya listemi ve minik notlarımı bırakıyorum. Önerilere tabii ki de açığım! Öneri yağdırın üstüme. *-*


Diziler
Daredevil: 3 sezonluk bir dizi. 2.sezonuna aşığım fakat son sezonu çöptü. Zaten sonrasında iptal edildi. -.- Bir Marvel dizisidir.
13 Reasons Why: Taparak izliyorum. Neden diye sormayın. 3.sezonu deli gibi bekliyorum.
Sense 8: Bu diziyi izlemeyen varsa gelmesin valla karşıma. Final bölümünde ağlayacaktım. Favorimdir. Netflix! Yanlış yaptın bu diziye koçum!
Stranger Things: Ah ah ne anılarım var bu dizide. Çok severim. Gizem severler yumulsun. 3.sezon 4 Temmuz'da geliyormuş. Kim öle kim kala...
The Punisher: İlk sezonda çok fazla kan vardı. Daredevil'daki Punisher'ın kişisel dizisi. Marvel parayı nereden kazanacağını iyi biliyor. 2.sezon bu ay çıkıyor.
Black Mirror: Bölüm çıkarsınlar diye deli gibi oturup bekleyebilirim. Geleceğin korkunç yüzüyle karşılaşmak istiyorsanız oturun izleyin. Bölümler birbirinden bağımsız. 4x4 önceliğiniz olsun.
La Casa De Papel: İspanyol bir dizi. Bayılarak izlemiştim ve İspanyolca öğrenmeye can atmıştım. 3.sezon çekimleri İtalya'da başladı. Aslında 2.sezonda bitirebilirlerdi ama para tatlı geldi İspanyollara...
Dark: Alman yapımı bir korku gerilim dizi. Stranger Things'le çok karşılaştırılıyor, evet benzerlikleri var ama izlemenizi öneririm. Konusu çok ilgimi çekmişti.
Breaking Bad: İlk iki sezonu deli gibi izleyip, 3.sezonun ortasında sıkışıp kaldığım bir dizi. Çok sevdim ama devam edemiyorum. Neden diye sormayın, bitch! -.- (Bitch imasını anlayanlar el kaldırsın.)
Elite: Bir İspanyol dizisi daha... Ufak Tefek Cinayetler'in İspanyol versiyonu şekerim. Bol ergen dolu. İspanyolcasını geliştirmek isteyenleri buraya alalım.
The Protector (Hakan: Muhafız): As bayrakları as! İlk Türk Netflix dizisi efenim. Çağatay Ulusoy aşkımı alevlendirdi. Umduğumdan iyiydi. Bir bakın derim.
YOU: Söve söve izlediğim yepis yeni bir dizi. Gossip Girl'ün Dan'i burada adeta psikopat bir sevgiliyi canlandırıyor. Tırnaklarımın kenarında et kalmadı. İzlerken parmaklarınızı kemireceksiniz. Merakla izledim. 2.sezon için öne arkaya sallanarak bekliyorum. Hayırlısı. -.-

Filmler
Outlaw King: İngiltere, tarih, aşk, savaş... Mmm, en sevdiğim konular. Ağır ama izlettiren bir filmdi. 
Edebiyat ve Patates Turtası Derneği: 2018'de izlediğim en favori filmim. Daha birçok kez izlerim. Aşık oldum filme. <3 Bir filmi izlerken ağlıyorsam o film olmuştur arkadaş!
The Princess Switch: Noel filmi diye atladığım ve zamanımı çaldı diye söylendiğim bir film. Sakın izlemeyin! Vanessa Hudgens dandik filmleri ne zaman bırakacak acaba?
Midnight in Paris: Zamanda yolculuk içeren tüm kurgulara aşığıyım. Bir de olaylar Paris'te geçiyorsa oh tadından yenmez. İzleyin efenim.
Minimalizm: Önemli Şeylere Dair Bir Belgesel: Benlik bir belgesel değilmiş. Ben eşya saklamayı çok seviyorum. Manevi şeylere çok değer veririm. Fazlalık diye bir şey yoktur benim odamda. O yüzden bu belgeseli izlerken sinir krizi geçirecektim...
Taylor Swift Reputation Stadium Tour: Teksas konserinin videosu. 2 saat gözümü kırpmadan izledim. Şarkılarını tapıyorum. Canlı performansları enfes. Tam bir sinsirellasın, Taylor!

Şimdilik bu kadar. Arada bu tarz bir güncelleme yazısı yazarım. :)

Kocaman sevgiler, öpücükler: Jane

1 yorum:

  1. Hepsine bakacağım yaşasın tatilde olmak :) maniac adlı diziyi öneririm :) dark a başlayacaktım başlayacaktım iyi oldu :D

    YanıtlaSil