Pages

27 Temmuz 2018 Cuma

Kitap Yorumu: Deadpool Marvel Evrenini Öldürüyor

Merhaba
Yo, size ilk çizgi romanımla geldim. (Breaking Bad izledikçe dilim hatta İngilizcem bozulmaya başladı...) Hatta 2013'ten beri ilklerimi hep bu blog'ta anlattığımı fark ettim. Güzel bir şey. Seviyorum blog hayatını bro! 
Pekala, asıl konumuza dönelim. İLK ÇİZGİ ROMANIMI OKUDUM! Ben yıllardır bunun hayalini kuruyordum. Tamam, altı üstü bir çizgi roman di mi? Hayır! Benim için bir hayaldi. Ya anlamazsam? Ya çok yanlış bir kitaptan başlarsam? Ya sıkılırsam? Onları almaya ne zaman param yetecek?
Cidden, çizgi romanlara sahip biri zengin olmalı. Normalde 300+ sayfalık bir romana 20 TL verirken bile hesap kitap yapıyorken bir çizgi romana 27,5 TL vermek... Aşırı lüks bir şey. Tamam, basımları bir harika. Çizimleri, renkleri, kurgusu... Adeta kalite akıyor ama bence çok lüks bir şey. Açıkçası her ay çizgi roman alıp okumayı planlamıyorum. Yılda bir ya da iki kez? 
Ya da şöyle söyleyeyim; eğer ilk çizgi romanımdan sonra "Ben bu zamana kadar nassssıl beklemişim?" deseydim evet bazı şeylerden kısar yine çizgi roman alırdım ama işte... Okudum, bitti. Güzelmiş dedim. Böyle yarım saat çizgi film izlemiş gibi oldum. İlkten diyalogları sırasıyla okuyayım diye çabalarken baya kasıldım. Ama çabuk öğrendim. Ve hop kitap bitti. Güzeldi.
Neden Deadpool derseniz... Marvel dünyasında aslında Iron Man delisiyim. Captain America falan tırt. (Ona da taparım gerekirse.) Ama nedense Deadpool'u alıp okumak istedim çünkü kitabın adına bakar mısınız? Deadpool Marvel Evrenini Öldürüyor... Of, ne maceralar çıkar.
Evet, baya aksiyon doluydu ama bana hızlandırılmış gibi geldi. Yani aslında pek çizgi roman insanı olmadığımı anladım. Ama bu üç kitaplık bir seri. Yani devamını da okuyacağım. (Zengin kocaya sahip olunca. *Just Kidding*) 
Yine de, önerileriniz olursa gidip kitapçılarda incelemek isterim. Belki orada ayaküstü okuyup, bitiririm.
Öyle işte. Bunlar hep Breaking Bad etkileri...
Tatilim de bitti. Gelsin iş yığını gelsin hayatın gerçekleri... Bir sonraki yazımda enfes bir kitap yorumlayacağım. Merakla bekleyin efenim. :)

Kocaman sevgiler, öpücükler: Jane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder