Pages

27 Mart 2015 Cuma

Film Önerileri: Sınav Öncesi, Film Geceleri


Selamlar...

Bu aralar kitap okuyamama modundayım. Bir ara ne güzel arka arkaya kitapları okuyordum. Sonra tıkandım. Ki okunacak o kadar mükemmel kitaplar var ki... Resmen vicdan azabı çekiyorum. Ama kitap okuyamadığım zaman da film izliyorum. Ve şey, Hannibal. Ona ayrı değineceğim. 
Uzun zamandır film önerisi yapmadığımı fark ettim. Hazır havalar ısınıyor, dışarı çıkmadan önce ya da sınav öncesi-sonrası kafa dağıtmalık bir şeyler arıyorsanız sizi, özenerek hazırladığım film listesine alayım.

Bitirim İkili serisini aslında baya zaman önce izledim. Ama blog'da önermemişim. Bu seriyi yeni mi izledin Jane diye sakın kafama vurmayın. Elbette yeni izlemedim. :D Çocukluğum aksiyonlu filmlerle geçti benim. TV'de habire izliyordum ama adam akıllı izlemek istemiştim. Sanırım yazın izledim. Ki yine izlerim. Bol aksiyon, kahkaha istiyorsanız bu seriye direk atlayın. Favorilerim arasındadır. Jackie Chan ve Chris Tucker ikilisine bayılacaksınız!

Hansel ve Gretel - Cadı Avcıları filmini vizyondayken gidip izlemedim. Ama sonra tabii baya pişman oldum. 2013 yılında vizyona girdi. Ve bizim masallarda bildiğimiz Hansel & Gretel ikilisinden çok farklılar. Bence devam filmi bile çıkmalı. Ah, bayılıyorum şöyle masalların karanlık yönlerini gösteren yeni versiyon filmlere, dizilere...

Aranızda Aamir Khan'ı tanımayan var mı? Blog'da her fırsatta ismini dile getirdiğim Bollywood oyuncusunu tanımıyorsanız zaten bu yazıyı okumadan 3 Idiots ve Ghajini filmlerini izleyin. Ama zaten Aamir Khan'ı tanıyorsanız ise Dhoom 3'ü izlediniz mi ? İlk çıktığı zaman izlemiştim ve yine her zamanki gibi bayıldım! Bollywood filmleri bir harika. Mutlaka şans verin. Aksiyon, eğlence, drama... Ne varsa bu filmde var.

Şimdi size en bi sevdiğim iki oyuncudan söz edeceğim. Tom Cruise ile Jamie Foxx. Bu adamların filmlerine gerçekten bayılıyorum. Tom Cruise varsa işin içinde mutlaka aksiyon olur. Tetikçinin Gecesi'ni izlemelisiniz! Şaşırtmalı ve gerçekten aksiyon dolu bir filmdi. İkisini aynı filmde görünce balıklamasına atlamıştım.

Yazın D&R'da çalışırken film bölümündeki arkadaştan habire film önerisi alıyordum. Hachito da bunlardan biri. Gecenin bir yarısı izlemiştim. Salya sümük ağladım. Nasıl bir film... Anlatamam. Gerçek hayattan alınmış zaten. Ama fena bir şey. Bu aralar duygusal olanlar izlesin. Ağlayıp, rahatlarsınız. Gerçekten çok güzeldi. Evdeki kızlara da izleteyim ben...

Ve son olarak Aşk ve Para diyorum. Yazın DVD'sini alıp, izlemiştim. Katherine Heigl'in filmlerini gerçekten hiç şüphesiz izlerim. One For The Money yani Aşk ve Para da bunlardan biridir. Yine gülerek ve heyecanla izledim. Aksiyonla beraber sinir edici karakterle harmalanmış komik mi komik bir filmdi. Katherine Heigl hayranı yapacağım sizi de !

Şimdilik bu kadar ama az önce film listeme göz attım da bir sonraki yazıda çok daha fena filmler varmış. Siz bunları izlerken ben de güncel filmlere göz atarım. Yorumlarınızı bekliyorum. Ve elbette önerilerinizi de...

Kocaman sevgiler, öpücükler: Jane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder