Pages

25 Haziran 2018 Pazartesi

Kitap Yorumu: Grapon Kağıtları - Didem Madak

Merhabalar

Ben bu aralar Leyla'yım. Havalardan sanırım. Bazen hoop kalkıp dans ediyorum sonra Tom Odell şarkılarına sığınıyorum. Öyle böyle derken, işler güçler kovalarken valla mayıs ayının şiir kitabını yayımlamayı unutmuşum. Hoş, mayıs ayı benim için adeta ışık hızında geçti. İlk iki hafta festivaldi, fellowship programıydı derken bir de Makedonya gezisi çıktı. Sonra Safranbolu'ya gittim. Bir de baktım haziran ayındayız hatta ay sonuna yaklaşmışız... Böyle olmaz, seriyi bozamam dedim ve işte "Mayıs Ayı Şiir Kitabı" ile karşınızdayım.
Didem Madak, hep aklımda olan ve sık sık önerilerde karşıma çıkan biriydi. Eh, artık onunla da tanışmalıydım. İyi ki de kitabını okumuşum. Oh be, dedim. 💛

El elele tutuşmuş iki kelebek gibi.
Gidecektik, kaçacaktık buralardan
Uzak ülkeler düşlemiştik.
Büyük gemiler yüzmüştü ruhumuzda


Sonra gittin.
Çocuk oldum bir daha, ağladım.
Kaç şiir, kaç kere sular altında kaldı.
Kitaplar, aşk, her şey.
Her şeyi son bir kere daha kurtaramazdım.

Ey aşk sen
Artık bazı şarkılar kadar
yaralısın.

Aşkımız şehrin en güzel aşkıydı.
Kolay değildi, kolay olmamıştı.
Yıllarca şehrin en güzel aşkının benekleriyle yaşamak.

Kocaman sevgiler, öpücükler: Jane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder