Pages

19 Şubat 2015 Perşembe

Kafama Göre: Ne Var Ne Yok ?


Merhabalar...

Bayadır yokmuşum buralarda. Aslında bu yazıyı da yazmayacaktım ama dayanamadım. Asıl planlarım gelecek haftadan sonra gelecek. Yani umarım bir aksilik çıkmaz. Safranbolu'ya gelince nedense blog'a girme olasılıklarım hep azılıyor. Bunu henüz çözmüş değilim...

Neyse. Gelecek planlardan ve gündemdeki olaylardan bahsetmek istiyorum. Grinin Elli Tonu'nu izlemeye gittiniz mi ? :D Ya, aslında bu seriden söz etmiyorum hiç. Özellikle de blog'da. Yaş sınırı olan ve yanlış anlaşılmaya çok yakın bir konusu olan kitap serisinden bahsediyorum burada. O yüzden seri hakkındaki yorumumu burada yayınlamadım. Ama özel olarak soru geldikçe cevaplıyorum. Ve, hayır. Filmi izlemedim. Eğer burada sinemaya gelseydi belki giderdim ama şansa bakın ki Safranbolu'yu unutmuşlar. :D O yüzden internete düşmesini bekliyorum. Filmi izleyenlerin bazı yorumlarını okudum. Hayal kırıklıkları, hatalar... Baya olumsuz yorumlar var. Eh, şaşırmadım. Jamie'yi severim. Gerçekten. İlk Once Upon A Time'da izlemiştim. Ama bana göre Christian Grey olamaz. Oraya Matt Bomer'ı koyacaklardı bakın nasıl da uçuyordu film. Peh, bir şey diyemiyorum artık. İş işten geçti. Yine de baya rekor kırmışlar. Tebrikler Hollywood! 
Asıl bomba ise Pegasus Yayınları'nın seri kitaplarının fiyatlarını 35 TL yapması! Gözlerim yerinden fırladı. Tamam, çok popüler ve satılan bir kitap ama bu fıyat nedir arkadaş ? Instagram'da da isyan çıktı ama Yayınevimiz kısa ve özgün bir açıklama ile yine gönülleri fethetmiş. Benim görüşüm hala aynı; fiyatlar süperötesi uçuk!

Bunların dışında... Buraya gelmeden önce Beşiktaş'taki sahaftan baya bir kitap aldım. Neredeyse hepsi 10 TL'ye denk geldi ve orijinaller. Sonra buraya gelince de okuoku'dan indirimdekilerden elemeler yapıp aldım ve 2 gün önce yeni bir indirim görünce iki kitap daha sipariş ettim. Jane zengin değil arkadaşlar. Bunlar hep devletten aldığım krediler sayesinde. 2019'da eteklerim tutuşacak ama şimdi anın tadını çıkarıyorum. :P


Kitap listesi ise şöyle ;

Kurtlara Söyle Eve Geldim
Fırsatçı
Gölgeler
Kızıl Tepe
Cam Şato 
Karanlık Taç
Gölge ve Kemik
Kuşatma ve Fırtına
Tersyüz
İki Hayat Arasında
Tatlı Sır
Zehir Ustası
Direniş
Beni Seç
Kıyamet Sonrası
Yabancı
Araf
Rüyalar Gerçek Olsa
Dört - Uyumsuz Serisinden
Harry Potter ve Sırlar Odası
Gül ve Avcı
Pabucumun ajanı

Bunları okumadan yeni kitap almak yok! Bu kadar okunacak kitap olmasına rağmen tam bir haftadır kitap okumuyorum. En son Duman ve Kemiğin Kızı'nı okudum ve beni baya doyurdu. Aslında başka bir işle uğraştığım için de kitap okuyamıyorum. Arrow'a başladım ve inanın bana kendimi durduramıyorum! Haftada bir sezon bitirmeye başladım yine. Sonum hiç iyi değil. Bunlar hep DC'nin oyunları... (Batman'in Arrow'un ve The Flash'ın ünlü yapımcısı) Zaten Arrow'da 3.sezona geçince güzel bir yorum hazırlayacağım. Gerçekten müthiş bir yapıt.

Bunların dışında... Okula gidip, geliyorum. Bu dönem biraz daha değişik. İngilizce de giderek ağırlaşmaya başladı. Bir yandan da ingilizce kitap okumaya çalışıyorum ve yeni bir yol buldum. Aslında biri aklıma soktu. Gaz verdi, kışkırttı. Bir tanıdıkla konuşuyordum. Bölümümden falan bahsettim. O arada daha yeni Arrow'a başlamıştım. Ondan bahsettim falan. Bana "Herhalde alt yazısız izliyorsundur. Hem bölümünden dolayı hem de ingilizceye bu kadar meraklı olmandan kaynaklı." dedi ve bir an duraksamama sebep oldu. "Şeyy, hayır. Alt yazılı izliyorum." dedim ve cidden şaşırdı. "Kendine güvenip, alt yazısız izle." dedi ve hemen işe koyuldum. Bildiğim bir diziden yola çıktım. Lost'u anlata anlata bitiremem, biliyorsunuz. En son 11.sınıfta izlemiştim ve ciddiyim hala etkisindeyim. Geçen gün ilk bölümü açtım ama ingilizce alt yazı ile. Direk alt yazısız izleyemem. Bari böyle bir başlangıç yapayım dedim. Deneme için ilk on dakikasını izledim ve korkulacak bir şeyle karşılaşmadım. Artık her fırsatta Lost'u bir de öyle izleyeceğim. Bakalım gelişme olacak mı -olur elbette- göreceğiz. İngilizce için ayrı bilgilendirme vereceğim. Bu konuda insanların ağzından laf almak çok zor. Bir, ingilizceyi nasıl öğrendin; iki, nasıl kilo verdin sorularını sorduğunuz zaman tatmin edici cevaplar alamazsınız genellikle. İlk soru için tatmin edici olmaya çalışacağım.

İşte böyle. Şimdilik bu kadar. Tekrar buralarda olacağım. Güzel ve eğlenceli şeylerle geri döneceğim. Kuralsız çıkmadan önce de minik bir etkinlik yapmak istiyorum ask.fm'de. Oralara da uğrayın.

Kocaman sevgiler, öpücükler: Jane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder