Pages

7 Şubat 2018 Çarşamba

Mimlendim: Sinema ve Ben


Merhabalar
Aslında hafta içi özellikle de çarşamba günleri yorgunluktan ölüyor olsam da beni gülümseten maili geri çeviremedim ve uzun zamandan sonra ilk kez mimlendim. Bu tür etkinlikleri çok seviyorum. Cevaplaması eğlenceli sorular oluyor. 😍 Beni blog'unuzda mimlerseniz, mail ile haber verirseniz çok mutlu olurum. Aksi takdirde gözden kaçırıyorum.
Şeker tadında olan Pastelden'in beni mimlediği sorular:

1- Sinemada izlediğin ilk film?
Yanlış hatırlamıyorsam Cem Yılmaz'ın Hokkabaz filmiydi. Hatta annemin arkadaşıyla beraber izlemiştim. Kadın beni çok sevdiği için sürekli sosyal aktivitelere götürüyordu. 😊

2- Film en güzel ...'de/da izlenir?
Sinema salonlarında film izlemeye bayılıyorum. Tam film moduna girip, adeta sahneleri yaşıyormuşum gibi hissediyorum.

3- Film izlerken olmazsa olmazın var mı? Varsa neler?
Film izlerken bir şeyler yemeyi içmeyi sevmem çünkü daha oyuncuların isimleri geçerken bitirmiş oluyorum. 😂 Onun dışında ışıklı bir ortamda dikkatimi filme veremiyorum. Karanlık olmalı!

a- Tek başına mı kalabalık mı?
Tek başıma. Bazen kalabalıkta izlerken istediğim tepkiyi veremiyorum. Ama sinema salonlarında film izlemekten de keyif alıyorum. Bilemiyorum... -.-

b- Mısır mı cips mi?
İkisi de değil. Kahve? *-*

c- İki boyutlu mu üç boyutlu mu?
Ay kesinlikle iki boyutlu! Mecbur kalınca üç boyutlu filmleri izliyorum ama burnum isyan ediyor. Hem numaralı gözlüğüm hem 3D gözlüğü... Burnumun hala yamulmadığına şükrediyorum.

d- AVM sineması mı sokak sineması mı?
Valla hangisinin koltuğu rahatsa o! 

e- Filmden önce filmin fragmanını izlemek mi, yorumlarını okumak mı?
Bu ikisini de yapmaya üşeniyorum. Uzun zamandır beklediğim bir filmse fragmanlara gömülüyorum ama onun dışında bazen sadece posterine ve oyuncularına bakıp film seçiyorum.

Sorular bu kadardı. Sizlerin de cevaplarınızı bekliyorum. Pastelden'e tişikkir ederim. 💚

Kocaman sevgiler, öpücükler: Jane

2 yorum:

  1. Annen iyi götürüyormuş bizimkiler beni bırakıp gitmişler 😂 Ben de arkadaşımla gitmiştim ne yapalım biraz daha büyüyünce 😊 Okuması çok zevkliydi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, seninkini de keyifle okudum. *-*

      Sil