Pages

14 Mayıs 2016 Cumartesi

Gözümü Açtım, Kapadım: Hooop 3 Yıl Olmuş !


Merhabaaa


Bugün 14 Mayıs. Yaaaniii bu blog'umun 3.yılı! İnanılmaz. Koca bir 3 yılı devirdik. İlk yazdığım yazıyı daha dün gibi hatırlıyorum. İlk üniversite sınavıma hazırlanıyordum ve resmen kafayı yemek üzereydim. Hangi bölümü seçeceğimi, hangi şehre gideceğimi bilmiyordum. Şimdi ise hayallerime adım adım ilerliyorum. En çok istediğim bölümdeyim: İngilizce Çevirmenlik. Bölümü bitirmeme bir yıl kaldı. Planladığım şeyler var ve bunlar olursa size güle oynaya haber vereceğim. 


Blog işine 2009'da başladım. Her iki blog'um da bana inanılmaz deneyimler kazandırdı. Şu sıkıcı hayatımda en gurur duyduğum şey belki de blog dünyasında yer almamdır. Düşüncelerimi şekillendirmeyi öğrendim, inanılmaz eğlenceli insanlarla tanıştım, gelecekteki mesleğimi buldum ve hayallerimi gerçekleştirmem için birçok insandan ilham aldım. Tüm bunlar blog dünyam sayesinde oldu. Blog'ları küçümsemeyin arkadaşlar. Bir klavye uzağınızdayız. 


Ben blog dünyasına bağımlı bir insanım. Kitap zevklerim bile gelişti. Diğer sosyal medyalardan uzaklaştım ama blog'dan kopamam. Okul yoğunluğundan pek yazamasam da sorular geldikçe yanıtlıyorum. Bilginize.

Bu koca 3 yılda;

  • 214 yazı yayımladım.

  • 310.000+ tıklanma sayısına ulaştık.

  • Ve 144 kişi takipte. 


Sayılar benim için çok önemli değil. Önem verdiğim şey insanlarla iletişim kurabilmem. Her soru geldiğinde zevkle cevap veriyorum. Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana.

Daha nice yıllara ! Buralardayım uzun bir süre daha. Jane olmayı, başka yönlerimi keşfetmeyi ve blog'umda bunlardan bahsetmeyi seviyorum. Her zaman dediğim gibi;

Kocaman sevgiler ve öpücükler: Jane

4 yorum:

  1. İlk takibe aldığım ve hala da çok severek takip ettiğim bloglardan birisin,nice 3 yıllara! :D

    YanıtlaSil
  2. Nice 3 yıllara Jane! Nazlikitaplığın dediği gibi benim de ilk takip ettiğim bloglardan birisin iyi ki açmış iyi ki bize seslenmişsin ^^ Böyle nice güzel yıllara.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel nice yıllara Jane. Darısı benimde başıma bu güzel durumda 145. Takipçin de ben olayım o zaman:)

    YanıtlaSil
  4. Nice mutlu yıllara Jane =) bende 1. yılımı bitirdim ve blogger güzel olduğu kadar zor da ama dediğin gibi gerçekten eğlenceli. Özellikle de insanlara bir konuda yardımcı olabildiğini öğrendiğin zaman daha da güzel. İnşallah her zaman başarıya ulaşır ve değerini bilirsin :)

    YanıtlaSil